אוואט העביר את אימון אשדוד, אלי לוי יעמוד על הקווים מול מכבי ת"א

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

מאמן הקבוצה מעיר הנמל שב להדריך באימונים אחרי שעבר התערבות קרדיולוגית בלבו לפני כשבועיים, אך עוזרו ימשיך להחליפו גם מול האלופה בשבת. משחק אימון מיוחד יתקיים השבוע בכדי לקבל החלטה על הנבחנים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד, רוני אוואט, העביר היום (ראשון) לפני הצהריים את האימון המפוצל של קבוצתו ביום שאחרי הניצחון 0:1 על עירוני קריית שמונה. אוואט עשה זאת לראשונה מאז עבר לפני כשבועיים התערבות רפואית קרדיולוגית בלבו. בשלושת המשחקים מהם נעדר החליף אותו עוזרו, אלי לוי, שבזמן הזה צבר שש נקודות מתוך תשע אפשריות.

 
 
אוואט ימשיך להעביר את האימונים כמובן, ובנוסף לאלי לוי נמצא בצוות האימון גם משה אוחיון. בשבת (19:30, ספורט4) תשחק הקבוצה נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד ועל הקווים ימשיך לעת עתה לעמוד לוי. לאוואט יש תעודת פרו, בעוד לוי ומשה אוחיון נרשמו לקורס. עם זאת, ישנם 52 מועמדים שנרשמו לקורס הפרו, מהם ישתתפו 14-17. מי שיקבל החלטה מי יהיו אלו שיפתחו בלימודי התעודה הוא המנהל הספורטיבי של נבחרות ישראל, ווילי רוטנשטיינר, שייפגש עם כל המועמדים ויחווה את דעתו.
 
 
ומתי אוואט אמור לשוב ולעמוד על הקווים? כמובן שהדבר מותנה באישור רופאי, והדבר צפוי לקרות במשחק הבית בעוד כשבועיים נגד מכבי נתניה (1 בפברואר). במועדון יקיימו השבוע משחק אימון מיוחד ואחריו תתקבל ההחלטה אם לצרף את אחד משני הזרים הנבחנים – ברונו איבה וריצ'ארד דנסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי