הפועל תצרף שחקן נוסף בחלון ההעברות? ינקו עשוי להיעדר תקופה ממושכת

אריק ינקו
אריק ינקו | דני מרון

קלינגר רמז: "אולי נביא עוד שחקן". חשש לגבי השוער שיעבור צילום, דגני צפוי לשוב במהרה. נחשפה השיחה של המאמן וסיני עם ספירובסקי, אז מדוע המקדוני עלול לעזוב?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב המשיכה אתמול (ראשון) את הדהירה הגדולה של הקבוצה, כשחיברה ניצחון רביעי ברציפות עם 1:3 סוער על הפועל רעננה ומאמנה לשעבר ניסו אביטן במגרש בנתניה. האדומים העפילו למקום החמישי בזכות הניצחון ולראשונה העונה סיימו מחזור במקום המוביל לפלייאוף העליון.

המאמן ניר קלינגר נראה מאופק מאוד בסיום המשחק והדגיש: "לא רוצה לצאת עכשיו בהצהרות על הפלייאוף העליון. מצידי שימו את הטבלה עכשיו בשלטי חוצות. אני רוצה להיות במקום הזה במחזור ה-26 ולשמור את השחקנים על הגל הזה כי הסגל של התקצר בעקבות הפציעות".

אמש בנתניה איבד המאמן שני שחקנים חשובים מהרכבו – אוראל דגני ואריק ינקו. תחילה, הקפטן הוחלף כבר במחצית הראשונה בעקבות כאבים ברגלו, ולאחר מכן גם השוער נאלץ לרדת אחרי דקות רבות בהן החזיק את המפשעה הכואבת.


קלינגר. "רוצה לשמור את השחקנים על הגל הזה" (דני מרון)

השניים יעברו צילומי אולטרסאונד וחומרת פציעתם תתגלה ב-24 השעות הקרובות. ההערכות הן כי השוער ינקו עשוי לשבת תקופה ממושכת בחוץ בשל הפציעה בין המותן למפשעה. לגבי הבלם, מדובר על בכיווצים בשריר הירך האחורי והוא צפוי לחזור במהרה. 

בהפועל ת"א ינסו להכשיר את השוער יואב ג'ראפי למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל כפר סבא. השוער הראשון של קלינגר לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים בעקבות נפיחות בידו ופציעה באחת מאצבעותיו, אשר הוא סוחב מספר חודשים. בקבוצה יחליטו בקרוב האם על ג'ראפי לעבור ניתוח או לא. לגבי המשחק הקרוב, אם ינקו לא יוכל לשחק, שוער הנוער עידן שרון, שהחליף אמש את ינקו בשער, עשוי לפתוח בשער גם במשחק הליגה הקרוב ביום שבת

לגבי חיזוק נוסף שיגיע אמר המאמן המנצח: "צריך להיות שקולים בנושא ולחכות עד הרגע האחרון. יכול להיות שנביא שחקן אחד, אבל יכול להיות שגם לא. יש שחקנים טובים מאוד בקבוצת הנוער שמתאמנים איתנו".


ינקו. עשוי להיעדר תקופה ממושכת (דני מרון)

במתחם חודורוב מדברים בעיקר על שני דברים משמעותיים – ההפסד 4:0 למכבי נתניה בחודש שעבר אשר הוציא את הפועל תל אביב לדרך חדשה, והשינוי הגדול שעשה סטפן ספירובסקי מאז המשחק המדובר.

"המשחק נגד מכבי נתניה היה יוצא דופן. משום מקום פשוט חטפנו סטירה אדירה או אגרוף אשר העיר אותנו לגמרי" סיפר קלינגר. "אני מאמין שדבר כזה לא יקרה לנו יותר לעולם". גורם במועדון סיפר: "ההשפלה שקיבלנו מנתניה כנראה הצילה לנו את העונה. אסור שמישהו מהפועל ת"א ירים את האף והראש יותר מדי. צריכים להיות כמה שיותר צנועים בדרך לצמרת".

לספורט1 נודע כי ביום שלאחר ה-4:0 המהדהד שספגה הפועל ת"א, ספירובסקי, שהיה כבר כמעט מחוץ למועדון, זומן לשיחה עם קלינגר ומשה סיני. גורם במעדון: "קלינגר וסיני הראו לסטפן את דלת היציאה ואמרו לו 'אתה רוצה ללכת או להישאר כאן? אם תרצה להישאר, תהיה חייב לכבד את המאמן והקבוצה. דורשים ממך להתנהג בהתאם'. "מאז אותה שיחה ספירובסקי התיישר ונהיה אחר. כולנו מרוצים ושמחים עבורו שהוא עשה את השינוי בגישה והפך לאחד השחקנים הכי דומיננטיים וחשובים בהפועל תל אביב".

אולם, על אף השיפור הניכר ביכולתו, הקשר עלול לעזוב את האדומים, שכן אשתו של הקשר לא התאקלמה בישראל והיא לוחצת עליו שלא להמשיך בחודרוב.


קלינגר עם ספירובסקי. "מרוצים ושמחים על השינוי בגישה שעשה" (דני מרון)

גם מוטי ברשצקי הוסיף על חברו המקדוני שכבש אתמול צמד: "הוא אף פעם לא עושה פרצופים ותמיד מחויב בכל האימונים. לא סתם הוא שחקן נבחרת מקדוניה הצפונית". על השיפור ביכולתו האישית הוסיף ברשצקי: "קלינגר דיבר איתי וביקש ממני לעבוד יותר קשה ולהיות סובלני וזה עזר לי. אמנם עכשיו אנחנו בפלייאוף העליון אבל בליגה הזו הכל יכול עוד להשתנות בשניות, למעלה או למטה ובגלל זה אסור לנו להסתנוור. אנחנו בדרך לשינוי ובסוף אני מאמין שנהיה במקום שאנחנו נמצאים בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי