המחליף של גיא חיימוב: ג'ו קוזמינסקי יצטרף למכבי חיפה. צפו בביצועיו

ג'ו קוזמינסקי
ג'ו קוזמינסקי | Icon Sportswire / Contributor

הירוקים סיכמו עם צ'רלסטון באטרי על השאלתו של השוער בן ה-26, אותו הם יוכלו לרכוש בתום העונה תמורת 250 אלף דולר. היהודי-אמריקאי ינחת בארץ בימים הקרובים ויחתום בכרמל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שנודע כי גיא חיימוב גמר את העונה, השוער היהודי-אמריקאי ג'ו קוזמינסקי סיכם היום (שלישי) את תנאיו בכרמל והוא ישמש כמחליפו של ג'וש כהן. קוזמינסקי ינחת בימים הקרובים ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות, לאחר שהירוקים הגיעו לסיכום עם קבוצתו, צ'רלסטון באטרי מליגת ה-USL בארצות הברית, על השאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה.

 
עוד לפני שהתברר סופית שחיימוב יזדקק לניתוח, היה ברור לצוות המקצועי כי השוער הישראלי ייעדר זמן רב וכבר אז החל מאמן השוערים גיורא אנטמן בבחינת מועמדים להחליפו. תחילה הרעיון היה למצוא שוער מהליגה הלאומית שמצד אחד יהווה תחרות לג'וש כהן ומצד שני יהיה פוטנציאל להמשך, אך הירוקים לא מצאו אחד כזה ואז עלתה האפשרות למצוא יהודי-אמריקאי לאור שביעות הרצון מתפקודו של כהן.

החל מתחילת השבוע נשלחו מספר קלטות של קוזמינסקי לאנטמן, שבמקביל קיבל מספר חוות דעות וובסופו של דבר הפור נפל על השוער בן ה-26 שהרשים את מאמן השוערים. השוער החדש יגיע בשלב זה ללא תמורה, כאשר בסיום העונה תתקבל החלטה לגבי המשך דרכו. לספורט1 נודע כי אופציית הרכישה של מכבי חיפה עומדת על רבע מיליון דולר. קוזמינסקי בן ה-26 שיחק כאמור בקבוצת צ'רלסטון באטרי מליגת ה-USL בארצות הברית החל ממרץ 2017 ורשם במדיה 58 הופעות. קודם לכן, שיחק השוער באוניברסיטת אלבמה שבברמינגהאם בין השנים 2012 ל-2016. 



ינחת בישראל בימים הקרובים. ג'ו קוזמינסקי (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי