בחדרה סימנו מחליף ללוסיו: אמדו סוקונה מהפועל פתח תקווה

אמאדו סוקונה
אמאדו סוקונה | אודי ציטיאט

בקבוצה של שרון מימר נערכים לעזיבה של הברזילאי, וסימנו את החלוץ שכבש שמונה שערים העונה בליגה הלאומית. התלבטות לגבי הרכש, פוצ'יבה עשוי לחזור לסגל נגד נתניה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנות למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. בקבוצה של שרון מימר סימנו את המשחק הקרוב כצומת דרכים, וכזה שעשוי להכריע את נושא הרכש בחלון ההעברות של ינואר.

בקבוצה מהשרון מבינים כי ניצחון במשחק הקרוב ירחיק אותם משמעותית ממאבקי התחתית, ובמקרה כזה החיזוק בינואר יהיה מינורי, ואילו הפסד עלול להביא לכך שהמאמן יבקש חיזוק של מספר שחקנים כדי להבטיח את ההישארות בליגה. במועדון מתלבטים האם להחתים בלם זר באופן מיידי על חשבונו של ג'ונתן סיסה שגמר את העונה. 

גם עתידו המעורפל של לוסיו גורם לסימני שאלה רבים בחדר ההלבשה. בחדרה היו בטוחים כי לאחר שהגיעו לסיכום עם הפועל חיפה על דמי ההעברה של החלוץ, הברזילאי יעבור לקריית חיים, אך הופתעו לגלות שהאדומים העדיפו את יאקוב סילבסטר על פניו. החלוץ מחזיק בהצעה גם מהפועל רעננה, אך מעדיף לא לעבור לשם מחשש לירידת ליגה. אם לוסיו אכן יעזוב, מי שצפוי להחליפו הוא חלוץ הפועל פתח תקווה אמדו סוקונה, שכבש שמונה שערים העונה בליגה הלאומית.


לוסיו. הפועל חיפה העדיפו את סילבסטר (אריאל שלום)

סוקונה בן ה-27 יסיים את חוזהו במושבה בסיום העונה ובחדרה מאמינים כי הוא יוכל להוות תחליף ראוי לשחקן משמעותי כמו לוסיו. מעבר לכך, בקבוצה מקווים לראות את ג'ורג' פוצ'יבה, שחזר להתאמן באופן מלא, בסגל הקבוצה לקראת המשחק בראשון. כזכור פוצ'יבה שנעדר בחודש האחרון בעקבות פציעה. גם מנשה זלקה עשוי לחזור לסגל אחרי שנעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי