סילבסטר ואלטמן הצטרפו להפועל חיפה, אך מחאת האוהדים גוברת

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | הפועל חיפה

החלוץ שוחרר מאשדוד, חתם רשמית וצפוי לשחק נגד רעננה בשבת. הקשר הצעיר יגיע בהשאלה ממכבי ת"א. וולשמן סיכם בסכנין. ארגון האוהדים נגד יואב כץ: "נמאס שהקבוצה לא מתנהלת כמועדון רציני"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) רשמית על צירופו של יאקוב סילבסטר, שחתם עד לסיום העונה לאחר שעבר בבקרה התקציבית. סילבסטר, שכבש 15 שערים ב-50 הופעות בליגת העל שהתחלקו בין בית"ר ירושלים, בני יהודה ומ.ס. אשדוד, יערוך מחר את האימון הראשון שלו תחת חיים סילבס וילבש את החולצה מספר 12.

כבר בשבת סילבסטר צפוי להיות בסגל וגם לקבל דקות משחק נגד הפועל רעננה, בשל מיעוט האופציות העומדות לרשות המאמן והעובדה שהוא מגיע בכושר, שכן רק במחזור האחרון הוא שיחק במדי אשדוד נגד קריית שמונה. כפי שפורסם באתר, מועמדותו של הסלובקי עלתה כבר בחודש דצמבר, אך בחיפה חיפשו אלטרנטיבות אחרות שלא הסתדרו בעיקר בגלל מחלוקות על רקע כספי ולבסוף הסכים סילבס לקבל את סילבסטר, שימלא את מקומו של אמרי הוולשמן אשר סיכם את תנאיו בבני סכנין מהליגה הלאומית.

כמו כן, שחקן נוסף אשר יצטרף לסגל של חיים סילבס הוא תומר אלטמן. הקשר, שיחגוג בקרוב 22, הושאל בעונה וחצי האחרונות ממכבי תל אביב לבית"ר ת"א/בת ים, סיכם במועדון באמצעות סוכנו גלעד קצב ויצטרף מחר לאימונים כמושאל מהאלופה. השחקן שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ואף שימש בעבר כקפטן קבוצת הנוער של מכבי ת"א.


תומר אלטמן במדי בית"ר ת"א/בת ים (אודי ציטיאט)

בינתיים, במועדון לא מתייחסים ברצינות להצעה מצד חמשת אנשי העסקים שפנו לאחרונה בבקשה לרכוש את הקבוצה. אותם רוכשים פוטנציאליים פנו לשחקן העבר אייל ברקוביץ' בבקשה שיתווך בין הצדדים ובשלב זה לא נערכה פגישה ביניהם לבעלים יואב כץ. אגב, האחרון העביר מסר כי יסכים לנהל שיחה בתנאי שאנשי העסקים יחתמו יחתמו על סודיות במשא ומתן בין הצדדים. "בינתיים אנחנו שומעים את אותם אנשים מדברים רק בתקשורת ופוגעים בהכנות של הקבוצה למשחק בשבת ולא מעבר לזה", אמרו הבוקר בחיפה.

לקראת המשחק נגד הפועל רעננה, אמר היום המאמן חיים סילבס במסיבת העיתונאים: "אנחנו באים נחושים ונרצה לנצח בבית שלנו בסמי עופר. בשלב הזה של העונה, לבטח בתחילת הסיבוב השני, כמעט כל הקבוצות שוות וההבדל במשחק יהיה הנחישות והרצון ונבוא להוכיח את כל הדברים האלה. אנחנו עוד רוצים להתחזק ובינתיים שמחים לקבל את יאקוב סילבסטר שאנחנו מקווים שיעמוד לרשותנו בשל המחלה שלו. גם נס זמיר עושה סימנים של חזרה וצפוי לחזור, אבל נחסר את טאפוקו. נעלה בכל הרכב ובכל מערך ונעלה כל מה שיידרש כדי לנצח".

וולשמן. פינה את מקומו לסילבסטר וסיכם בסכנין (מאור אלקסלסי)
וולשמן. פינה את מקומו לסילבסטר וסיכם בסכנין (מאור אלקסלסי)

אוהדי הפועל חיפה העלו הילוך בכל הקשור לרצון להעביר את הקבוצה מהבעלים יואב כץ לרוכשים החדשים. הערב (חמישי), הוציא ארגון האוהדים הודעה ובה נכתב: "לאוהדי הפועל חיפה נמאס. נמאס שמחלקת הנוער שבעברה הייתה מהמפוארות בארץ, הגיעה לשיא השפל, ירדה ליגה לפני כשנתיים, מעט מאוד שחקנים במחלקה וכל כישרון שעלה לבוגרים נמכר בנזיד עדשים לאורך השנים. אנו דורשים ניהול הרבה יותר טוב כיאה למועדון בליגת העל ב-2020".

עוד נכתב בהודעה: "אנו דורשים לתת את הכבוד הראוי לאיש שידע רק לתת, רובי שפירא ז"ל. נמאס לנו שמנסים לזרות חול בעינינו כשמידי יום זורקים לאוויר שמות של "מועמדים" רק בכדי להגיד "אנחנו עושים. נמאס שהקבוצה לא מתנהלת כמועדון רציני וכשבאים אנשים שרוצים לקנות את הקבוצה ולנסות להצעיד אותה קדימה, תמיד המכשול יבוא מצד המועדון ולנו זה נמאס! אנו מבטיחים מחאה לגיטימית , לא אלימה כי זאת לא דרכנו!

לסיום כותבים האוהדים" "אנחנו רוצים להודות ליואב כץ על השנים שהוביל את המועדון ונתן מכספו ומעצמו, אבל זהו, הגיע הזמן לפנות את המקום לכאלה שרוצים לעשות יותר, בתקווה לטוב יותר! אנחנו מבטיחים מחאה לגיטימית ורועשת, כזאת שתישמע במשחקים, באימונים ובכל מקום לגיטימי וחוקי שנמצא לנכון. מנגד, לא נפקיר את קבוצתנו ונעודד כרגיל בכל מגרש בישראל". בארגון מתכננים להמשיך את המחאה גם במשחק בשבת מול הפועל רעננה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי