אצילי: "מי שיוריד את הרגל מהגז יישב ביציע"

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

אשדוד ("הכל תלוי בנו"), מירוץ האליפות ("מאתגר, לשמור על התואר זה יותר קשה") והפציעה ("קרעתי את עצמי בשביל לחזור"). קשר מכבי תל אביב דרוך לקראת הבכורה של בן שמעון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה לרצות את עונש הרדיוס שנגזר עליה על ידי בית הדין, מכבי תל אביב תשוב מחר (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט4) לאצטדיון בלומפילד ותקווה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות כשתארח את מ.ס אשדוד עם רן בן שמעון על הקווים. ניצחון צהוב יגדיל זמנית את הפער בפסגה לשבע נקודות, כאשר מכבי חיפה תצא לאחר מכן (שני ב-20:15) למשחק חוץ נגד בני יהודה.

מבחינה מקצועית, המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לפתוח עם אותו הרכב שהביס 0:3 את הפועל חדרה, כשדור מיכה ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור וההתלבטות היחידה נכון לרגע זה היא בין צ'יקו אופאדו לאיתי שכטר בחוד. הניגרי שכבש שער נגד חדרה מקבל עדיפות וככל הנראה יהיה זה שיפתח, לצד יונתן כהן ועומר אצילי בחלק הקדמי.

"מחכה לנו משחק לא צפוי, כי אנחנו לא יודעים מה אשדוד מכינה לנו", אמר הקשר עומר אצילי לקראת ההתמודדות. "אנחנו יודעים שהשחקנים שלהם אוהבים לשחק כדורגל התקפי, זו קבוצה שתרצה לרוץ קדימה ואנחנו נתכונן לכך כמו שצריך. אנחנו מכירים אותם ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה במוצאי שבת".


מצפה למשחק לא צפוי מול אשדוד. עומר אצילי (אריאל שלום)

על המירוץ הצמוד בצמרת, לעומת הפער הגדול בעונה שעברה: "זה יותר מאתגר, כי לשמור על התואר זה הרבה יותר קשה. כשהפער קטן יותר, האתר גדול יותר וכל אחד מהשחקנים כאן יודע שהוא צריך להביא את עצמו במאני טיים ולהיות ברמה גבוהה בכל משחק, אחרת אנחנו יכולים לפקשש. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ויודעים שאם נעשה את העבודה אז הכל יהיה בסדר".

על ניתוח הבקע שעבר, הליך אשר הוביל את מאור מליקסון לתלות את הנעליים: "גם אני שמעתי שזה ניתוח די קל ושחוזרים ממנו תיק תק. לקחתי את הזמן שהיה צריך לתת לגוף להחלים ואני שמח שזה מאחוריי. לכם זה נראה שהחזרה שלי חלקה, אבל במשך חצי שנה הייתי בחוץ ובמהלך התקופה הזו עשיתי כל יום שני אימונים וקרעתי את עצמי בשביל שזה ייראה שאני נכנס חלק לעניינים. אני שמח שככה זה נראה מבחוץ".

האם אפשר לשחזר את הקרנות שהרים לשערים של איתן טיבי: "תשאל את טיבי. אני ארים לאותה בלטה. אם איתן יהיה שם, אולי נצליח לשחזר את זה. אבל אני באמת שמח מכך מאוד. דיברנו על זה ואנחנו יודעים כמה משמעות יש למצבים הנייחים – זה יכול להכריע משחקים. אני שמח מאוד בשביל איתן ואולי פתחנו לו את הבארכה של השערים".


"אני ארים לאותה בלטה, אם איתן יהיה שם אולי נצליח לשחזר את זה" (אודי ציטיאט)

על ההרכב איתו איביץ' רץ בשבועות האחרונים: "אתם כבר הספקתם להכיר את איביץ' אז אולי זה לא יפתיע אתכם. מי שיבוא לאימון ויזלזל, המאמן ייראה שהוא טיפה מוריד רגל מהגז ולא בא לו, שבוע אחרי זה הוא ביציע. אני יודע שאם אני רוצה להמשיך לשחק, אני צריך להיות טוב במשחקים ובטח ובטח לתת 100 אחוז באימונים ואני מקווה שזה יישאר ככה".

על חלון ההעברות: "אין לנו מושג מה הולך מאחורי הקלעים ואנחנו גם לא מתעסקים בזה כל כך".

האם השחקנים חושבים על משחק החוץ נגד הפועל באר שבע בטרנר במחזור הבא: "ממש לא. אנחנו יודעים כמה חזקה אשדוד וראינו מה היא עשתה נגד הקבוצות הגדולות. יש שם כמה שחקנים מאוד איכותיים, אנחנו צריכים להיזהר מהם ונצטרך לעשות את העבודה מול הקהל שלנו. אני לא יודע מה הם מכינים לנו, הם באים עם מאמן חדש, אבל אני מאמין שהכל תלוי בנו. אם נבוא כמו שבאנו במשחקים האחרונים, אני מאמין ומקווה שננצח את המשחק".

 


אזולאי ויחזקאל. אצילי לא מקל ראש ביריבה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי