בב"ש מעריכים שתורג'מן יצטרף, דדיה עשוי לפתוח נגד ק"ש

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

בבירת הנגב ממשיכים במאמצים להשאיל את חלוץ אוסטריה וינה, שבוחנת במקביל הצעות נוספות. אבוקסיס עשוי לעלות עם המגן הצעיר וספורי על חשבון ממן ובן ביטון

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים היום (שישי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר בקריית שמונה (שבת החל מ-17:10, ישיר בספורט4) ולאחר האימון המסכם שתערוך הקבוצה היא תצא לבית מלון בגליל העליון שם תשהה עד סמוך למועד ההתמודדות. לאחר תקופה לחוצה במיוחד, ישנה אווירה טובה באר שבע שתגיע לצפון לאחר שני ניצחונות רצופים (בגביע ובליגה) ובקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום, בין השאר כדי להדביק את הפער מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס נוטה לבצע שני שינויים בהשוואה להרכב שניצח את הפועל חיפה במחזור הקודם, כאשר רמזי ספורי, כובש שער הניצחון מול חיפה, זוכה לעדיפות על פניו של חנן ממן. במקביל, המגן הימני הצעיר, אור דדיה שנכנס כמחליף במשחק האחרון במקום בן ביטון הוותיק, עשוי לפתוח במקומו של הקפטן.

בחלק הקדמי אבוקסיס מתלבט בין ניב זריהן שפתח במשחק הקודם, לנייג'ל האסלביינק שעלה מהספסל, כאשר החלוץ הזר ככל הנראה יחכה גם הפעם להזדמנות שלו מהספסל. מי שימשיך להעדר הוא הבלם לואיי טאהא, שטרם התאושש מהדלקת במפרק הירך. בעקבות ההיעדרות הממושכת של טאהא, עשוי שיר צדק להיכלל מחר בסגל הקבוצה לראשונה העונה במסגרת הליגה.


ימשיך ב-11? ניב זריהן (דני מרון)

בתוך כך, בבאר שבע מעריכים כי תוך ימים ספורים תיסגר עסקת אלון תורג'מן. כפי שדיווחנו אתמול, מתווה העסקה צפוי לכלול את השאלתו של חלוץ אוסטריה וינה לבאר שבע עד לסיום העונה עם אופציה לרכישת כרטיס השחקן שלו בקיץ הקרוב, כאשר בבאר שבע ישוו את עלות שכרו של תורג'מן שמוערך בכ-350 אלף יורו לעונה. העסקה תלויה עכשיו בהסכמתם של האוסטרים, שככל הנראה בודקים הצעות נוספות שקיבלו עבור החלוץ.

במקביל, ממשיכים בקבוצה בחיפושים אחר חיזוק בחוליית הקישור עם דגש על קשר 50/50 וכן שחקן כנף במקומו של הקשר הקוסטה ריקני, ג'ימי מרין, שקיבל הודעה כי הוא לא נמצא בתוכניות ומחפש קבוצה אליה יושאל עד לסיום העונה, כדי לשחק באופן סדיר ולשמור על כושר משחק.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון (אור דדיה), עמית ביטון, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, מרואן קבהא, ז'וזואה, רמזי ספורי (חנן ממן), ניב זריהן, בן שהר.


לא בתוכניות של יוסי אבוקסיס. ג'ימי מרין (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי