מנור סולומון שוב נפצע בשריר הירך האחורי: "ימים קשים מאוד עבורי"

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט, וינה

הקשר של נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק, נפצע במחנה האימונים ולאחר בדיקה אצל רופא מומחה ברומא, התבשר על כך שהפציעה ממנה סובל חמורה: "אפסיד את החודשים הקרובים כדי שפציעה כזאת לא תחזור בעתיד"

(גודל טקסט)

מנור סולמון, קשרה של נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק, ואחד הכישרונות הגדולים ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע, נפצע בשריר הירך האחורי פעם נוספת, וצפוי להיעדר בחודשים הקרובים מהמגרשים. סולומון יצא עם קבוצתו האוקראינית למחנה אימונים בטורקיה, ונפצע כבר ביום הראשון של המחנה. ב-24 שעות שלאחר מכן הוא לא הצליח להתגבר על הכאב, והמריא עם רופא הקבוצה לבדיקות אצל רופא-מומחה בעל שם עולמי ברומא, המטפל בשחקני הליגה האיטלקית שנים רבות.

הבוקר הקשר הצעיר עבר בדיקה, ובה התבשר שהוא סובל מפציעה קשה וייאלץ לנוח באופן מיידי שבועיים מכל פעילות, שכן פציעה כזאת שחוזרת על עצמה מחייבת מנוחה. לאחר שינוח ימריא עם רופא הקבוצה פעם נוספת לרומא, לקבל חוות דעת ואז, יקבל החלטה לגבי עתידו ביחד עם נציגיו והצוות המקצועי של שחטאר.

 
אלה בשורות רעות מאוד עבור אנדי הרצוג, שאיבד שחקן משמעותי מאוד לקראת ההתמודדות הגורלית בפלייאוף ליורו 2020, וגם עבור שחטאר דונייצק, לקראת המשך ההתמודדות שלה בליגה האירופית. 

הכישרון הצעיר שרשם העונה 3 שערים ו-2 בישולים ב-18 הופעות בכל המסגרות עבור מוליכת הליגה האוקראינית, פרסם הודעה ברשתות החברתיות ובה כתב: "ימים מאוד קשים עבורי, נפצעתי שוב באותו המקום ואפסיד את החודשים הקרובים כדי שפציעה כזאת לא תחזור בעתיד, אחזור חזק יותר מתמיד לעשות את מה שאני הכי אוהב"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי