ההחלטה לגבי שיתופו של חזיזה תתקבל לאחר האימון המסכם

דולב חזיזה
דולב חזיזה | דני מרון

מכבי חיפה מתכוננת למשחק נגד בני יהודה והקשר עדיין בספק. 5,000 כרטיסים כבר נמכרו לירוקים והקבוצה הביתית העבירה 2,000 נוספים. השחרור הבינלאומי של קסטייאנו טרם הגיע, במועדון מחכים להאשק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שבת) לאימונים לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני. הירוקים רוצים להמשיך את הרצף החיובי מהתקופה האחרונה, אך במועדון מודעים לחילופי המאמנים בשכונת התקווה ומצפים למשחק קשה.

הירוקים מקווים להגיע בסגל מלא למשחק, כאשר עופרי ארד והמגן סאן מנחם צפויים להיות כשירים, ואילו כשירתו של הקשר דולב חזיזה תתברר לאחר האימון המסכם. הקשר סובל מבקע ובשלב זה אינו מעוניין ללכת לניתוח. אם יצליח לסיים את האימונים של היום ושל מחר.

בכל מקרה נראה שסלליך נמצא בכוננות, אם אכן חזיזה לא ייטול חלק במשחק. בדומה לכל משחקי החוץ, גם הפעם הירוקים צפויים להינות מאווירה ביתית כאשר 5,000 צופים הבטיחו את מקומם ואתמול בני יהודה העבירה 2,000 כרטיסים נוספים לאוהדים מחיפה: "הקהל שלנו ממשיך להוכיח שהוא הטוב בישראל וננסה להמשיך ולשמח אותו", אמרו בחיפה.


בחיפה עדיין מחכים לשחרורו של מרטין האשק (ספרטה פראג)

הרכש החדש, ליו קסטייאנו, עדיין מחכה לשחרור הבינלאומי שלו ובכלל לא צפוי להיות בסגל של מרקו בלבול, שעדיין מעוניין להתחזק גם בקשר והמועמד המוביל הוא הצ'כי מרטין האשק. הירוקים הציבו דד ליין עד סוף השבוע לשיחות עם השחקן ועם ספרטה פראג, שדורשת עליו כ-1.3 מיליון יורו ואם השיחות לא יגיעו לכדי סיכום בצוות המקצועי של הירוקים כבר סימנו מועמדים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי