אשר אלון תוקף: "אני לא מבין את השופטים, נהפכנו לשכונה?"

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בעלי רעננה זעם על צוות השיפוט בעקבות אי הרחקתו של בוריץ': "הוא בעט כדור לכיוונו של תומר, אני לא מבין מה קורה פה". כץ דיבר גם הוא: "אני כאן כדי להישאר". וגם: מה אומרו סילבס ואביטן לאחר ה-2:2?

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה – נועלת הטבלה הגיעה לסמי עופר ופגשה את הפועל חיפה וקבוצתו של ניסו אביטן הציגה משחק נהדר ואף עלתה ליתרון כפול בזכות שערים של יואב תומר ועידו לוי, אבל חבורתו של חיים סילבס לא רצתה לרשום הפסד חמישה בששת המשחקים האחרונים וחזרה מפיגור כפול בדרך ל-2:2 בזכות גולים של גיא משפתי ושל שחקן הרכש יאקוב סילבסטר שערך בכורה במדי קבוצתו הרביעית בישראל.

בעקבות חלוקת הנקודות הפועל רעננה עלתה באופן זמני מעל המקום האחרון על חשבונה של נס ציונה שתשחק מחר (ראשון) נגד בית"ר ירושלים בעוד הפועל חדרה נצמדה להפועל חדרה במקום השישי, שתקווה להגדיל את הפער נגד מכבי נתניה.

פרט למאמנים מי שתפס את הכותרות לאחר המשחק היו שני הבעלים שדיברו לאחר המשחק כאשר אשר אלון דיבר שוב על קיפוח על ידי שופטי הווידאו ויואב כץ התייחס למחאת האוהדים נגדו. אשר אלון אמר: "זה לא הגיוני ש-VAR לא רואה שמגיע לנו פנדל אחרי שיסמין בוריץ' לוקח כדור נוסף ובועט לכיוונו של יואב תומר אם זה לא אדום אני לא מבין מזה, מה קורה פה? ה-VAR בודק מה שיש במשחק והוא בועט כדור אחר לכיוון יואב תומר באמצע התקפה".


כעס על מערכת ה-VAR (אודי ציטיאט)

"אם זאת לא עבירה אז בשביל מה השופטים האלה, כמה אפשר לסבול? אני לא פועל לביטול ה-VAR אני אומר שצריך לשנות את הנוהל, איך הם לא רואים דבר כזה. אני לא מדבר על הפנדל בסיום, אני מסכים שלא היה פנדל אני מדבר על אירוע שקרה קודם. אם זה היה בקבוצה אחרת השופטים היו מתנהגים אחרת, מה נהפכנו לשכונה, תראו מה קורה פה, אני לא מבין".

יואב כץ: "אני חושב שהמחצית השנייה הייתה אחת הטובות שהיו לנו, אני מוכרח לציין את מיקי סירושטיין ואת יאקוב סילבסטר שהגיעו אלינו בינואר, בנוסף אני רוצה לציין לטובה את עדן בן בסט שנתן במחצית נאום חוצב להבות ששינה את המומנטום".

על מחאת האוהדים: "אני לא חושב שיש מחאה באוהדים, להפך ישבתי היום ביציע והם מאוד תומכים, יש קומץ שצועק במשך 15 שנים והוא יצעק במשך 15 שנים. אתה רוצה להישאר? אני כאן כדי להישאר". בסיום המשחק יואב כץ יצא מהאצטדיון בלווי משטרה.


"אני כאן כדי להישאר". יואב כץ (מאור אלקסלסי) 

לאחר מכן גם חיים סילבס דיבר על חלוקת הנקודות: "המשחק היה בכאוס מטורף במחצית, היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות במחצית הראשונה והגול הראשון סחרר אותנו, היינו מאוד לא רגועים ושיחקנו פתוח, אבל התאוששנו והגענו למצב של 2:2 וכמעט כבשנו עוד כמה שערים ובסוף עוד הגענו למצב חסר אחריות. התוצאה משקפת? אני לא יודע מה לומר, הם היו כבר יכולים לגמור את המשחק ואז אנחנו השווינו ויכולנו להפוך את התוצאה, עם איך שהתפתח המשחק אני יצא בסדר איתו".

על סילבסטר: "עשינו מאצים גדולים להביא אותו, יש לו איכותיות והוא הביא את זה בתנאים קשים והחזיר אותנו למשחק ואני מקווה שתהיה עוד התרוממות. אשדוד פספסו? אני לא רואה את זה ככה"

יאקוב סילבסטר הוסיף: "אני מקדיש את השער לאמא שלי שמתה היום. אני רציתי לעשות את זה עבורה כי היא הייתה אוהדת גדולה עבורי ואני שמח שעשיתי זאת. באשדוד זו לא הייתה החלטה טובה להגיע לשם ולא הייתי מרוצה שם ורק רציתי לעזוב ואני שמח שהגעתי להפועל חיפה. למה נשארתי בישראל? דיברתי עם המאמן והוא אמר לי שהוא מעוניין בי וזה מאוד חשוב שהמאמן רוצה אותך, זה מה שחלוץ צריך ויש קבוצה טובה, שאני שמח להיות בסגל שלה".


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מנגד ניסו אביטן אמר: "אנחנו יכולים לבוא בטענות לעצמנו, רבע שעה בתוך המחצית השנייה יכולנו לכבוש עוד שני שערים ואז ספגנו שער ממצב נייח ופשוט שמטנו שתי נקודות. אני לא עושה חשבונות מה עובר לי בראש אני רוצה רק לנצח את המשחק וזרקנו שתי נקודות יקרות לפח".

לגבי חיזוק, האם זה לא יגיע מאוחר מדי: "לא, אני חושב שהיינו צריכים לקחת נקודות היום ולמהר ולהחתים שחקנים זה לא נכון, אני מחפש איכות ולא כמות אני יכול צרף 10 שחקנים מחר בבוקר".

מרוצה מהיכולת אך מודאג מהתוצאה. ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי