כץ: "המחאה נכנסת מאוזן אחת ויוצאת מהשנייה". בוריץ' לדין?

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה לא מתרגש מקריאות האוהדים ב-2:2 נגד רעננה. סילבס שיבח את בן בסט. עזרא לא יגיע, אך במועדון מקווים להתחזק בשני שחקנים נוספים. השוער צפוי להיענש על סמך המצלמות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה אתמול (שבת) ברגשות מעורבים מה-2:2 מול הפועל רעננה. מצד אחד, הקבוצה הייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה ואף ירדה בפיגור 2:0 להפסקה, אך חזרה למשחק בגדול בחצי השעה האחרונה עם שני שערים. לקראת הסוף היא גם לא הייתה רחוקה מלנצח את המשחק. 

אבל לא רק על הדשא היה מעניין אתמול בסמי עופר, אלא גם מחוצה לו, עם המחאה של חלק מהקהל, אשר קרא לבעלי הקבוצה, יואב כץ, למכור את המועדון. הבעלים עצמו אף קיים שיחה עם השחקנים לפני המשחק בה דיבר על המצב. 

כץ ציין: "הדבר הזה לא משפיע עליי. אני מנסה להתעסק בדברים שקשורים לכדורגל. שאלתי את השחקנים על זה לפני המשחק והם אמרו לי שזה לא מפריע. זה מה שקורה וצריך להתמודד עם זה. בעיניי זה אפילו מחזק יותר ועושה את הפעולה ההפוכה. אצלי זה נכנס באוזן אחת ויוצא לי מהאוזן השנייה".


אוהדי הפועל חיפה (עדי אבישי)

מבחינה מקצועית, במועדון מהכרמל מבינים כי ישנן לא מעט בעיות שעל פי הצוות קשורות בעיקר לשינוי שעוברת הקבוצה בשבועות האחרונים. הבלם גיא משפתי, שהמשיך את היכולת הטובה שלו בחלק האחורי וגם כבש את שער הבכורה, זכה לשבחים, כמו גם החלוץ יאקוב סילבסטר. הסלובקי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, ביצע מספר פעולות מצוינות, כבש ורגע לפני השער שלו גם סידר מצב של אחד על אחד לנס זמיר מול אסף צור, שוער רעננה. 

גם הקפטן עדן בן בסט קיבל מחאמות על כך שדיבר עם השחקנים במחצית המשחק ודרבן אותם לקראת החצי השני. המאמן חיים סילבס אמר על החלוץ הוותיק בסיום המשחק: "עדן התנהג והתנהל כמו מנהיג". סילבסטר, שרשם בכורה נהדרת באופן אישי, סיפר: "זה היה משחק משוגע שיכולנו לנצח, אבל גם כמעט וספגנו מפנדל בדקות הסיום".


עדן בן בסט (מאור אלקסלסי)

"לא הרבה האמינו בנו אחרי המחצית הראשונה", הוסיף הסלובקי. "אבל חזרנו למשחק, השווינו ועם קצת מזל גם יכולנו לנצח את המשחק. אנחנו יכולים לצאת עם הרגשה חיובית בזכות המחצית השנייה. המעבר ממ.ס אשדוד? באתי בגלל שרציתי לשנות משהו בעונה הזאת עבורי. הייתה אווירה לא טובה סביבי באשדוד והחלטתי לשנות ולעבור לקבוצה אחרת. גם יואב כץ וגם חיים סילבס הראו נכונות להביא אותי לפה ואני רוצה לעשות את המקסימום בשביל הפועל חיפה".
 

 
במועדון חוששים כי השוער יסמין בוריץ' יעמוד לוועדת משמעת על כך שזרק כדור לעבר המגרש במהלך ההתקפה האחרונה במשחק, שהייתה שייכת לרעננה, והדבר עלול להופיע בדוח השיפוט. בחיפה ציינו כי הדבר נעשה ללא כוונת תחילה, כאשר הבוסני הופתע לגלות כדור נוסף ברחבה שלו. בינתיים בקבוצה עוד רוצים להתחזק בשני שחקנים נוספים ובין השאר בשחקני מכבי תל אביב, רוסלן ברסקי ומתן חוזז. מועמדותו של האחרון עלתה כאשר במועדון הבינו כי אופציית צירופו של חן עזרא ככל הנראה ירדה מהפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי