אחרי התקרית הגזענית, בק"ש מחזקים את אדניי ודיניז: "היחס הזה לא מגיע לאף אחד"

מרקוס דיניז
מרקוס דיניז | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני מקווים שהנהמות שהושמעו כלפי שני הזרים ב-0:0 מול הפועל ב"ש לא ישפיעו עליהם והודו: "לא הגיע לנו לנצח". שיימן יחתום בקרוב, שרידן קיבל הצעה מאשדוד

(גודל טקסט)
בקריית שמונה התאכזבו מה-0:0 הביתי מול הפועל באר שבע אתמול (שבת), כאשר הקשר עומר לקאו יכל לכבוש לקראת הסיום ולנצח את המשחק, אבל נעצר על הקו השער אצל אורן ביטון, והקבוצה הצפונית נמצאת כעת רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. "לא הגענו למספיק מצבים ליד השער ולא הגיע לנו לנצח. אנחנו חייבים שחקני התקפה שייתנו יותר", אמרו במועדון לאחר המשחק.

הדבר העיקרי עליו דיברו במועדון לאחר התיקו היה האירוע החמור שבגללו השופט שלומי בן אברהם החליט לעצור את ההתמודדות לחמש דקות, זאת לאחר ששמע חלק מאוהדי ב"ש נוהמים לצמד שחקני קריית שמונה – הבלם מרקוס דיניז והקשר ג'יימס אדניי. זו הייתה הפעם הראשונה בישראל שמשחק נעצר בגלל נסיבות שכאלו.


דיניז, עמית ביטון, מרואן קבהא וג'יימס אדניי (מאור אלקסלסי)

בק"ש סיפרו כי השניים קיבלו זאת בצורה לא פשוטה, ואדניי אף התלונן מספר פעמים במהלך המשחק על כך ששמע קריאות דומות. "היחס הזה לא מגיע לאף אחד. ניתן לשני השחקנים את כל התמיכה הדרושה", אמרו במועדון והוסיפו: "אנחנו מקווים שהנוהמים ייתפסו, נעשה הכל בכדי לעזור למשטרה".

 
 
בקרוב המגן השמאלי שמואל שיימן יעבור בדיקות רפואיות, יחתום ויצטרף רשמית לאימונים של קובי רפואה. המאמן ממשיך לחפש אחר חלוץ בכיר, ובקבוצה ניסו לשכנע את לוסיו מהפועל חדרה להגיע פעם נוספת, אבל השחקן לא מעוניין לעבור לעיר הצפונית. בינתיים קיליאן שרידן, ששוב נכנס אתמול כמחליף, קיבל הצעה להצטרף למ.ס. אשדוד. עם זאת, השחקן הבהיר שבמידה שק"ש תשחררו הוא יעדיף לעבור למועדון אחר באירופה ואינו מעוניין להישאר בישראל.


שמואל שיימן במדי בית"ר ירושלים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי