רכש חדש לבני יהודה: עומאר אדארי סיכם בקבוצה

עומאר אדארי
עומאר אדארי | IK Sirius Twitter

החלוץ השבדי בן ה-29, שירד ליגה עם סונדסבאל, נחת בישראל, יסגור את כל פרטיו האחרונים מול המועדון, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לעונה וחצי. כבש שלושה שערים בעונה הקודמת

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

רכש נוסף לאלישע לוי בבני יהודה. לאחר הצטרפותו של הקשר יוסיפ דאודה מוסא כמחליפו של איסמעילה סורו,  הקבוצה, שתארח מחר (שני) את מכבי חיפה, הודיעה כי החלוץ השבדי ממוצא מרוקני, עומאר אדארי, סיכם במועדון. השחקן נחת בליל יום שבת בישראל ויעבור בהמשך היום (ראשון) בדיקות רפואיות. הוא צפוי לחתום במועדון לעונה וחצי ולעבות את החלק הקדמי

לאחר סגירת כל הפרטים האחרונים בינו לבין המועדון, יחתום השחקן על חוזה לעונה וחצי. אדארי בן ה-29, שחקן התקפה שבדי ממוצא מרוקני, מתנשא לגובה של 185 סנטימטרים והוא יודע לשחק גם כחלוץ מרכזי וגם באגפים. בעונה החולפת שיחק בסונדסבאל מהליגה השבדית הראשונה, עמה ירד לליגה השנייה (הליגה השבדית הסתיימה בנובמבר) ושוחרר.

בעונה הקודמת כבש שלושה שערים ב-13 הופעות. אדארי שיחק בכל הקריירה בשבדיה ונדד בין הליגה הראשונה לשנייה. בסך הכל יש לו 11 שערים ב-50 הופעות בליגה הבכירה ועוד 15 שערים ב-65 הופעות בליגת המשנה. 

ובחזרה למשחק הקרוב – אחרי הצהריים יערוך המאמן אלישע לוי את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הירוקים. לפי האימונים האחרונים נראה שלא צפוי שינוי בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון על הפועל כפר סבא במחזור הקודם. דור אלו, שהפך לאחרונה לשחקן הרכב קבוע, ימשיך בעמדת המגן הימני ושי מזור יפתח לצידו של תאמבי סגס בקישור האחורי. אריאל לזמי ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי לצדם של עמית זנטי ודור ג'אן.



דור ג'אן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי