רן בן שמעון: "בעתיד עוד ננצח את מכבי תל אביב", 4 זרים יגיעו להתרשמות

רן בן שמעון
רן בן שמעון | דני מרון

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד אופטימי למרות ההפסד 2:0 לאלופה: "הקבוצה עוד תהיה בצמרת בעתיד, יש כאן פוטנציאל ענק". לצד הניסיון לצרף את אור אינברום מהפועל תל אביב, זרים מגאנה, ניגריה וקמרון ייבחנו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד, עם המאמן החדש רן בן שמעון, הפסידה אתמול (שבת) 2:0 למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד וכשנותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה הסדירה – מסתמן שהקבוצה מעיר הנמל תתקשה מאוד עם 21 נקודותיה להקדים ארבע קבוצות הנמצאות מעליה במאבק על המקום השישי והפלייאוף העליון. את הקבוצה מקדימות מכבי נתניה, בני יהודה, הפועל חיפה והפועל חדרה. ביום שבת מצפה לה קרב ישיר מול אחת היריבות, כאשר הנתנייתים יגיעו לאצטדיון הי"א.

באשדוד מתכוונים לצרף בחלון ההעברות שניים-שלושה שחקנים, ומעבר למאמץ לצרף את אור אינברום מהפועל תל אביב, אמורים לנחות במהלך הימים הקרובים להתרשמות לפחות ארבעה שחקנים זרים מגאנה, ניגריה וקמרון. המאמן רן בן שמעון, שקבוצתו לא ניצחה את מכבי ת"א במשחק חוץ מאז עונת 2004, דיבר על הבכורה שלו, על האמונה שלו במועדון ועל ניצחון עתידי על הצהובים-כחולים.

"אני חוזר וזה מרגש, כי במשך ארבעה ימים לא ירדתי מהמגרש", אמר המאמן. "כמאמן נבחרת לאומית בקפריסין אתה מאמן מספר ימים פעם בשלושה חודשים ומגיע מפוצץ באדרלין. בעתיד שלנו, כשאהיה במועדון, עוד ננצח את מכבי תל אביב. אשדוד היא קבוצה עם פוטנציאל ענק ושחקנים צעירים דופקים על הדלת. כיף לאמן. זו ריצה למרחקים ארוכים. בהמשך אשדוד תהיה קבוצת צמרת בפליאוף העליון", הבטיח בן שמעון.


רן בן שמעון בנבחרת קפריסין (AFP)

"השחקנים הם הרבה יותר טובים מאשר הם מעריכים את עצמם. צריך להרים את השחקנים מלמטה למעלה ולמצוא את האיזון הנכון. נגד מכבי תל אביב בחרתי בשיטת המשחק ובהתקפות המתפרצות לא היה סיום איכותי. היו חסרים לנו 80 מטרים באנרגיה שלנו כשלא היינו מדויקים וחסרה האיכות, כשמספר שחקנים לא שיחקו בעמדות שלהם".

לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ייעשה מאמץ להכשיר את הקשר הפצוע שלומי אזולאי. טום בן זקן חזר לכר הדשא אחרי כמעט שנה בעקבות פציעה ברצועות הברך וניתוח באנגליה שעבר לאחריו. במסירה לא מדויקת של הקפטן לאחור נגרם הפנדל לזכות האלופה, שסגר עניין עם השני של הקבוצה של ולדימיר איביץ'. על ספסל הקבוצה ישב אתמול כעוזרו של בן שמעון משה אוחיון, ובימים הקרובים ייעשה ניסיון להיפגש עם רוני אוואט, כדי שיסכים לשמש כעוזר המאמן. כרגע, הוא לא מגיע לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי