ברעננה לא נרגעו מתצוגת השיפוט, חלוץ זר ינחת ויחתום

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

במועדון הבהירו: "חובה לפנות לכל גורם אפשרי כדי לבדוק איך השלכת הכדור של בוריץ' למגרש לא טופלה". אביטן הסביר את ספסולו של גאנם והבהיר: "אין עליו הצעה קונקרטית". חלוץ ונלו ינחת וצפוי לחזק את הסגל

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה רשמה אתמול (שבת) אכזבה נוספת כאשר הובילה 0:2 על הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר אך נאלצה להסתפק רק בתיקו 2:2 שהותיר אותה עדיין מתחת לקו האדום. בסיום המשחק אנשי המועדון לא הצליחו להירגע מהאירוע הביזארי כאשר בתוספת הזמן שוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ', השליך כדור נוסף לכר הדשא כאשר שחקן הקבוצה יואב תומר היה קרוב לכיבוש, כאשר שופטי המשחק החליטו שלא להגיב והמהלך לא נבדק על ידי מערכת ה-VAR.

הבעלים אשר אלון כעס מאוד בעמדת הראיונות לאחר המשחק ובמועדון הוסיפו: "חובה לפנות לכל גורם במנהלת הליגה, בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים כדי שתיעשה בדיקה איך מהלך בלתי חוקי כזה ואינו ספורטיבי לא נקלט אצל אף אחד – לא אצל השופטים בכר הדשא ולא על ידי המצלמות".

ניסו אביטן ניתח את מה שקרה: "הקבוצה לחוצה ומאבדת את הביטחון מהר מאוד. איבדנו שתי נקודות יקרות ואנחנו מאוד מתוסכלים. יכולנו להוביל 0:3 אבל אז ספגנו שער טיפשי ממצב נייח וכדור השלג המשיך להתגלגל". 

שחקני הפועל רעננה. איבדו יתרון כפול (אודי ציטיאט)

על קייס גאנם ששוב עלה מהספסל אמר המאמן: "קיימתי איתו שיחה אישית בארבע עיניים, כרגע אין הצעה קונקרטית לגביו. מי שבכושר טוב הוא זה שמשחק. גאנם נראה טוב באימונים והוא עוד יתרום לקבוצה". בסיום המשחק זכה החלוץ הצעיר יואב תומר למחמאות ובמועדון מרוצים מיכולתו מאז הגעתו של ניסו אביטן. ביום רביעי תארח הפועל רעננה באצטדיון המושבה את עירוני קריית שמונה למשחק תחתית קריטי בו היא צפויה לקבל בחזרה את עדי נמני שלא שיחק אתמול בשל השעייה.

בעניין אחר, הפועל רעננה משיכה לעבוד על חיזוק והיום (ראשון) צפויה להתקבל ההחלטה מי ינחת מבין שני החלוצים הזרים שסיכמו – הברזילאי בן ה-30 קסיאנו דיאס מוריירה מבואבישטה הפורטוגלית או חלוץ ונלו ההולנדית, אליה סוריאנו בן ה-30. כזכור, קרלוס ריבס, החלוץ שהגיע וספג פציעה קשה – נגר מהקבוצה ועזב את ישראל לפני מספר חודשים וגם יא יא קונה אינו בתוכניות של המועדון.

יואב תומר וקייס גאנם. האחד תפס את מקומו של השני בהרכב (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי