צפו: סרטון ממצלמות האבטחה מנקה את בוריץ' מאשמה?

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה הסתייעה במצלמות האצטדיון כדי לנסות להוכיח את חפותו של השוער, שהואשם בהכנסת כדור נוסף לתחומי המגרש באמצע התקפה. גם הוועדה המקצועית גיבתה את ליאני: "לא היה אדום ולא היה פנדל"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חוששת שהשוער יסמין בוריץ' יתייצב השבוע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בטענה שהכניס כדור נוסף אל תחומי המשחק ובכך הפריע להתקפה מתפרצת של הפועל רעננה ואולי בדרך לא דרך אף הציל את הקבוצה מהפסד.

הבוקר (ראשון) הגיבה רשמית הפועל חיפה לטענות הקשות ובניסיון למנוע את עונשו האפשרי של השוער, פרסמה סרטון ממצלמות האבטחה של אצטדיון "סמי עופר" ובו ניתן לראות כי הבוסני הוא לא זה שהכניס את הכדור השני לכר הדשא. עם זאת, בהחלט תמוהה החלטתו לבעוט את הכדור לכיוון מרכז המגרש.

מהפועל חיפה נמסר: "צילומי מצלמות האבטחה של האצטדיון שבידינו מעידים כי השוער יסמין בוריץ' לא הכניס את הכדור לתחומי המגרש, אלא הרחיק אותו שלא יפריע לאחר שכדור הוכנס למגרש לא על ידו והוא הבחין בו רק כאשר היה בריצה לאחור לכיוון השער. בכל מקרה הדבר לא הפריע למהלך המשחק כפי שגם החליט צוות השיפוט. אנחנו מציעים לאנשי רעננה לחפש אשמים אחרים בכך שלא הצליחו לנצח במשחק".


"לא היה מקום לפסוק על בעיטת עונשין (פנדל) ולא להרחיק את השוער". יסמין בוריץ' (מאור אלקסלסי)

בשעות אחר הצהריים גם הוועדה המקצועית של איגוד השופטים גיבתה את החלטתו של לירן ליאני לא להרחיק את בוריץ': "בתוספת הזמן של המשחק ובמהלך משחק פעיל, נזרק כדור על ידי אחד ממביאי הכדורים לתוך שדה המשחק ובסמוך לשוער חיפה ברחבת השער. השוער בעט בכדור אל מחוץ לרחבת העונשין לכיוון שטח המשחק הפעיל".

"על פי חוקת המשחק, במקרה זה נדרש היה לפסוק על בעיטה חופשית ישירה מחוץ לרחבת העונשין, מאחר שהאירוע (היכן שהכדור הנוסף יכול היה לפגוע בשחקן התוקף או בכדור המשחק) התרחש מחוץ לרחבת העונשין, ולהניף לשוער כרטיס צהוב בגין התנהגות בלתי ספורטיבית. למען הסר כל ספק, לא היה מקום לפסוק על בעיטת עונשין (פנדל) ולא להרחיק את השוער".

הפועל רעננה מסרה בתגובה: "התגובה של הפועל חיפה לגבי תקרית בוריץ' מוזרה במקרה הטוב ולא קשורה למציאות במקרה הרע. בצילומים (אותם העבירו אנשי הפועל חיפה בעצמם) ניתן לראות בבירור ששוער הפועל חיפה בוריץ' מפריע בצורה בולטת להתקפת רעננה במהלך לא ספורטיבי. ראשית אנו מודים לאנשי הפועל חיפה על הסרטון שמוכיח את הטענות שלנו ובהמשך קצת קשה לנו להבין כיצד קבוצה שנהנית בלי הרף מטעויות ה-VAR – מתלוננת ומגנה על התנהגות של חוסר ספורטיביות מובהקת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי