שי ברדה: "אצלנו הכל סגור עם עזרא", בסביבתו של הקשר שוללים סיכום

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

מאמן נתניה דיבר על המו"מ והתייחס לגולובארט: "יש אימונים ושחקנים צריכים להעביר מסר למאמנים". שביעות רצון לאחר הניצחון על חדרה: "אחרי הלחץ השבוע זה מאוד חשוב", כהן שנפצע - נבדק ואינו סובל משבר במרפק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אתמול (ראשון) 0:1 על הפועל חדרה, שקטע את רצף ההפסדים והשאיר את הקבוצה חזק במאבק על הפלייאוף העליון. הקבוצה של דראפיץ' וברדה לא נשברה למרות שער שנפסל לה באמצעות מערכת ה-VAR והצליחה לכבוש שער מאוחר יחסית, מפנדל של גיא מלמד, שבדיוק חזר מפציעה באיזור המפשעה.

"זה מטורף כמה הניצחון הזה היה חשוב. לא היה משחק טוב בכללי, אבל אחרי הלחץ שהיה השבוע, זה מה שחשוב", אמרו שחקנים בנתניה. בקבוצה נשמו לרווחה כאשר הקפטן אלמוג כהן, שהוכשל במהלך שהוביל לפנדל, כשקיבל בעיטה במרפק משוער הפועל חדרה אוסטין אג'ידה – סובל ממכה בלבד ובדיקות שעבר במגרש ע"י הצוות הרפואי, שללו שבר במרפק.

המגן השמאלי, זלאטן שחוביץ', ערך הופעת בכורה לא רעה בכלל ונראה פעיל על קו שמאל, כשגם בצוות המקצועי החמיאו לו: "למשחק ראשון הוא היה בסדר גמור. אני מקווה שמה שראינו, זה מה שנקבל ממנו", אמר בסיום אחד משני המאמנים, שי ברדה.


שחקני מכבי נתניה. ניצחון חשוב (אריאל שלום)

ברדה  אף התייחס לחזרתו של הבלם הספרדי רומן גולובארט לעניינים בשני המשחקים האחרונים, לאחר תקופה ארוכה בה נדחק מהרוטציה: "אתם צריכים להבין דבר אחד. אנחנו נותנים לכולם להתאמן ואין אצלנו מנודים. דרך האימונים הוא העביר מסר חיובי וטוב. המסר הזה גרם לו לחזור לשחק. האם הוא יישאר? זה עניין שלו. הוא צריך לדעת להמשיך להתאמן ככה. ניקו חזר להרכב רק בגלל זה. יש אימונים ושחקנים צריכים להעביר מסרים למאמנים שלהם. זה המסר שהוא העביר לנו. מאמנים לא קובעים את ההרכב אלא השחקנים. ששחקנים הולכים הביתה, הם צריכים לגרום לנו לכאבי ראש. זה מה שקרה עם ניקו ואיתו. הוא היה בסדר גמור בשני המשחקים האלה".

כעת, בנתניה ימשיכו בניסיונות החיזוק: בעוד הקשר יחמיר היקה טרם מצא קבוצה, נראה שנתניה תתקשה לפחות לעת עתה לצרף קשר זר, כאשר עיקר המאמצים מופנים לצירופו של חן עזרא: "אנחנו מחכים לחן עזרא ואני מקווה שזה יסתדר" הודה בסיום ברדה.

"הבנתי שאצלנו הכל סגור וצריך לקבל אישור מהקבוצה הקפריסאית. אם הוא לא יגיע? תמיד יש דברים מעבר, אבל יש לנו חמישה זרים אז זר הוא לא פתרון. בואו נהיה אופטימים שהוא יגיע". למרות דבריו של ברדה, בסביבתו של עזרא שללו סיכום כזה או אחר: "כרגע אין סיכום. הקפריסאים בכל אופן לא משחררים, גם אם היה סיכום. הם צריכים להביא לו גם מחליף ובכלל נפצע להם השוער. הם צריכים להביא גם שוער".


רומן גולובארט. "שחקנים צריכים להעביר מסר למאמנים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי