אבי לוזון: "להפועל פ"ת אין מה למכור, הם באו לעשות פאולים"

עומר גולן, אבי לוזון
עומר גולן, אבי לוזון | עדי אבישי

יו"ר מכבי פתח תקווה לאחר הניצחון בדרבי: "הקבוצה הטובה בעיר ניצחה". גולן החמיא: "לא פשוט מה שהשחקנים עושים השנה". חשש לקרע ברצועה הצידית לחדידה שיעבור צילום

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אתמול (שני) 1:4 בדרבי העירוני, כאשר הקבוצה של גיא לוזון שמרה על מאזן מושלם מול היריבה והגדילה את הפער מהמקום השלישי ל-12 נקודות. גיא לוזון אמר בחיוך לאחר המשחק: "מקדיש את הניצחון לכל הילדים שיגיעו מחר (היום) שמחים לבית ספר".

בקבוצה,כעסו על סגנון המשחק האגרסיבי של היריבה החל מהדקה הראשונה, אך מבחינתם התשובה הגיעה במגרש, כשלא מעט שחקנים זכו למחמאות, ביניהם צמד הבלמים עידן אדהנני ודניאל פלשר והחלוץ דור חוגי שממשיך בכושרו הטוב.

"הקבוצה הטובה והבכירה בעיר ניצחה" אמר בסיום היו"ר אבי לוזון בשיחה עם ספורט1. "הם באו רק לעשות פאולים ופצעואת חדידה ודוידוב והאמת שאין להם מה למכור מעבר לזה".


בבייב וחוגי חוגגים. מכבי פ"ת שולטת בעיר (אודי ציטיאט)

"אנחנו שמחים מאוד על הניצחון בעיקר בשביל הקהל שכל השבוע דרבן ותמך בנו, אך הפנים כבר קדימה" ניסה לרדת לקרקע המנהל המקצועי עומר גולן. "המשימה הגדולה עדיין לא הושלמה, אבל באמת כל הכבוד לשחקנים כי לא פשוט מה שהם עושים השנה. אנחנו גאים בהם ועל הדרך שלהם"

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של הקשר גיא חדידה, שנפצע כבר בדקות הראשונות לאחר תיקול של אחד משחקני הפועל פ"ת והוחלף. על פי האבחנה הראשונית של הצוות הרפואי, ישנו חשש לקרע ברצועה הצידית של הברך. חדידה, צפוי לעבור היום בדיקת MRI שאם תאשר את הפגיעה, משמעות הדבר היא שהוא ייעדר מהמגרשים לפרק זמן שלחודש וחצי עד חודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי