מפנה מקום בתקציב: דייויד בויסן חתם בהפועל נוף הגליל

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | מאור אלקסלסי

נס ציונה נפרדה מהקשר ומקווה שגם אופיר מזרחי ימצא קבוצה חדשה בקרוב בכדי לקדם רכש. במועדון לא מתלהבים מצירוף יחמיר היקה או ג'ימי מרין

(גודל טקסט)

אחרי זמן לא קצר בו חיפש קבוצה, קשר סקציה נס ציונה, דייויד בויסן, חתם היום (רביעי) בהפועל נוף הגליל מהמקום ה-11 בליגה הלאומית. השחקן בן ה-28 רשם בסך הכל חמש הופעות ליגה במדים הכתומים, בהן כבש שער אחד.

העולה החדשה מקווה שגם אופיר מזרחי ימצא בקרוב קבוצה חדשה. השניים מחזיקים בשכר מהגבוהים בקבוצה, לה תקציב דל במיוחד שעד כה מקרקע אותה בחלון ההעברות ומונע ממנה להתחזק. יש לציין שקיימת התעניינות באקס מכבי חיפה, אך לא בשכר אותו הוא מרוויח בנס ציונה.

דור ג'אן מבני יהודה כבר לא יגיע לקבוצה, אלא אם יחול שינוי דרמטי במצבו בקבוצה משכונת התקווה לקראת סיום חלון ההעברות, וכידוע, הכיוון הוא החתמת שחקן זר לחלק הקדמי אחרי שרובם המוחלט של המועמדים הישראלים שעמיר תורג'מן רצה הפכו ללא רלוונטיים.


יורד ללאומית. דיויד בויסן חתם בנוף הגליל (האתר הרשמי)

המאמן גם לא מתלהב לצרף את ג'ימי מרין מהפועל באר שבע, שהוצע למועדון ויכול העה כבר להצטרף בהשאלה אם תורג'מן היה מחליט שהוא מעוניין בו. גם יחמיר היקה ממכבי נתניה הוא לא השחקן אותו מחפשים בנס ציונה, ובמועדון הגדירו את הרכש המיועד כ"שחקן מהיר עם יכולת אישית גבוהה שיידע גם לכבוש שערים וגם לשפר את מי שלידו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי