אבי לוזון: "אם צריך גם אתחנן לגיא שיאמן את מכבי פ"ת בעונה הבאה"

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

כשהוא מוביל בבטחה את הליגה הלאומית, יו"ר מכבי פתח תקווה התראיין ל-103FM: "רק עוד שלושה חודשים אגיד מברוק, כשתגמר העונה". קבוצות ליגת העל: "יש כמה שלא עומדות בציפיות". עסקת סולומון: "קראו לי מסטול"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה בימים אלו מוליכה בבטחה את טבלת הליגה הלאומית, כשבמחזור האחרון הקבוצה רשמה 1:4 אדיר על הפועל פ"ת בדרבי הגדול של העיר ונראית בדרך הבטוחה לליגת העל. יושב ראש המועדון אבי לוזון התראיין הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM וסירב בינתיים לסכם את העונה.

"עדיין אי אפשר להגיד מברוק. רק בעוד שלושה חודשים אני מקווה שנוכל להגיד את זה, כשתגמר העונה. רק כשיהיה לי הפרש מספיק גדול מהמקום השני, כזה שיותר גדול מכל שאר הנקודות בקופה, רק אז אשמח" סיפר לוזון. "אני מסכים שמכבי פ"ת קבוצה מצוינת, אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר".

בתור יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, לוזון הסביר מדוע אסור לדעתו להקטין את מספר הקבוצות מליגת העל: "כמה פעמים אפשר לראות את אותו משחק במהלך העונה? אני חושב שבית"ר ירושלים תפגוש את מכבי תל אביב חמש פעמים השנה. אני מסכים שיש כמה קבוצות שאפילו לא עומדות בציפיות של עצמן".


לוזון. "זה יגמר כשזה יגמר" (מאור אלקסלסי)

הקריטריונים שלדעתו מועדון צריך לעמוד בהם כדי להיות חלק מליגת העל: "חייבת להיות מחלקת נוער מפותחת, אצטדיון העומד בשירות של ליגת העל ולהעלות קודם כל את תקציב המינימום של כל קבוצה בוגרת, שיעמוד על מינימום 15 מיליון שקלים. אם היו דוגלים בכל הקריטריונים האלו – סקציה נס ציונה לדוגמא לא הייתה מגיעה לליגת העל".

עסקת המכירה של מנור סולומון: "הכסף שנכנס למכבי פ"ת לאחר שמכרנו את מנור כיסה לנו כמה חובות שהיו לנו, ובנוסף היינו בפאניקה בחודש ינואר ושילמנו הרבה מאוד כסף לכל זר פיסח ועיוור. האם גיא יהיה המאמן גם בעונה הבאה? ברור. איזו שאלה. שנה הבאה אני מחבק אותו, מנשק אותו וגם מתחנן אליו אם צריך. חושב שהוא לא נופל מאף מאמן בישראל".

השחקנים הצעירים של מכבי פ"ת: "זה לא משנה שאנחנו בליגה הלאומית. אני יכול להגיד שארד בר וליאל עבאדה היו משחקים גם בליגל העל. אני חושב שיש להם פוטנציאל להיות כמו סולומון ולהימכר באותם סכומים. עבאדה סקורר יותר טוב ממנו ובר מתאים במבנה הגוף שלו לבונדסליגה. בעוד שנתיים הוא יהיה גם הקשר של נבחרת ישראל הבוגרת".


גיא לוזון. "שנה הבאה אני אחבק, אנשק וגם אתחנן לגיא שיאמן אותנו" (אודי ציטיאט)

"כשאמרתי בזמנו כשסולומון שווה את הסכומים שבהם הוא גם נמכר כולם צחקו עליי. קראו לי שיכור ומסטול. אחרי שהוא בסוף נמכר, כולם סתמו את הפה". על אחיו עמוס: "אני מת שהוא והפועל ראשון לציון יעלו איתנו לליגת העל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי