שרון מימר: "יוצאים למשחק הכי חשוב שלנו בתקופה האחרונה"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

מאמן חדרה לא מקל ראש בנס ציונה: "מגיעים למשחק מול יריבה שמי שזלזל בה ולא הגיע מוכן, שילם ביוקר". במועדון בטוחים: "ניצחון יהיה צעד משמעותי להישארות". אוזקווה נחת בישראל, לא צפויים להיות שינויים ב-11

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סימנה את המשחק הקרוב מחר (שבת, 18:30) נגד סקציה נס ציונה ככזה שעשוי להבטיח באופן מעשי את ההישארות בליגת העל. ניצחון על העולה החדשה יגדיל את הפער מהקו האדום ל-12 נקודות, ובמועדון משוכנעים שכך הקבוצה תימנע ממאבקי ההישרדות במחזורי הסיום: "ניצחון יהיה צעד משמעותי להישארות בליגה והבהרנו זאת גם לצוות המקצועי וגם לשחקנים" אמרו בחדרה.

מעבר לכך בקבוצה סימנו את המשחק כקריטי בגזרת הרכש – במקרה של הפסד לנס ציונה תיערך שיחה בין ההנהלה לשרון מימר כדי לבחון אם יש שחקן נוסף שניתן לצרף עד תום חלון העברות, בנוסף לג'וניור אוזוקווה וכפי שפורסם לראשונה כאן, השחקן נחת בישראל והוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום רשמית בקבוצה.

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה: "אנחנו יוצאים למשחק הכי חשוב שלנו בתקופה האחרונה. אנו מגיעים למשחק מול יריבה שמי שזלזל בה ולא הגיע מוכן, שילם ביוקר. נס ציונה קבוצה טובה שיודעת להעניש. נצטרף להמשיך עם העבודה הקשה שלנו בהגנה ולהיות יותר יצירתיים בהתקפה על מנת לנצח את המשחק הזה".


ג'וניור אוזוקווה. נחת בישראל (קולצ'סטר רשמי)

ג'ורג' פוצ'יבה: "אנחנו בתקופה חשובה וכל משחק יכול לעשות את ההבדל בין פלייאוף עליון לתחתון. נס ציונה הוכיחה בלא מעט משחקים שהיא קבוצה טובה ומאוד קשה לשחקן מולה. נהיה חייבים לשחק חכם, להמשיך לעבוד על המגרש וגם למצוא פתרונות יצירתיים בהתקפה על מנת לייצר מצבים ולהבקיע".

מבחינה מקצועית נראה שמימר לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד מול מכבי נתניה, משמע המאמן ימשיך בשיטת שלושת הבלמים ובחלק ההתקפי ימשיכו דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי ולוסיו.

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, דניאל סלומון, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

י
צפוי לפתוח נגד הפועל חדרה. לוסיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי