במכבי חיפה מקווים: זה הטריק שיעזור לנו להחתים את האשק

מרטין האשק
מרטין האשק | האינסטגרם הרשמי של ספרטה פראג

הירוקים הורידו פרופיל בשיחות מול ספרטה פראג במטרה שמחירו של הקשר יירד לאחר סיום חלון ההעברות באירופה. טירוף בקרב הקהל לקראת הפועל כפ"ס בשבת (17:10,ספורט3), חזיזה צפוי להיעדר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
לאחר מספר ימים לא פשוטים מחוץ למגרש בהם ההתעסקו בעיקר בירדן שועה, במכבי חיפה רוצים שקט ודריכות לקראת המשחק החשוב מחר (שבת) מול הפועל כפר סבא (17:10, ספורט3). לאחר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע יכולים הירוקים לצמצם את הפער מהאלופה לשתי נקודות במידה וינצחו את הקבוצה של אופיר חיים. 

בחיפה רוצים להתחזק בשחקן קישור נוסף, כאשר ממשיכים לעקוב אחרי מרטין האשק. הצ'כי היה מועמד מוביל לקבוצה, שאף הגישה הצעה של כמיליון יורו עבור כרטיסו, אך נדחתה על ידי ספרטה פראג. השחקן בן ה-24 סירב לצאת עם קבוצתו למחנה אימונים בספרד, מה שעורר כעס גדול. בכל מקרה, הירוקים החליטו להוריד פרופיל בשיחות מכיוון שחלון ההעברות באירופה ייסגר הערב ואילו בישראל רק בחמישי הבא. 

המטרה היא שלספרטה לא יהיו עוד אופציות מכירה מלבד הירוקים, מה שעשוי להביא להורדה משמעותית של מחירו של האשק מתוך הבנה שמכבי חיפה היא האופציה היחידה לרכישת הקשר, שלא רוצה להישאר. בנוסף, במועדון בוחנים אופציות של מספר מועמדים נוספים, כאשר לאחרונה נעשו בדיקות גם בנוגע לצירוף קשר ישראלי.


ירדן שועה (דני מרון)

ובחזרה להתמודדות מול כפ"ס. המאמן מרקו בלבול ממשיך כהרגלו לשמור על איפוק בכל הקשור להצהרות, הן בדמות ניצחון והן בקשר למאבק על האליפות, אך מתחת לפני השטח מודע לכך שמדובר בהזדמנות מצוינת להתקרב למקום הראשון. מי שנכנסו לטירוף מיוחד הם האוהדים הירוקים, שפנו למועדון בדרישה לפתוח את היציע הדרומי וההערכה כי מעל 20 אלף צופים יגיעו ללוות את הקבוצה. "בדרך כלל היציע הדרומי נפתח למשחקים מול יריבות גדולות וזה מדהים שזה יקרה גם מול כפר סבא", אמרו במועדון.

על פי האימון המסכם, בלבול לא יבצע שינויים ב-11 שפתחו ב-1:3 מול בני יהודה ביום שני. המאמן יצטרך להסתדר ללא החלוץ המושעה ירדן שועה, כאשר גם דולב חזיזה ימשיך להיעדר בגלל פציעה ובמטרה שיהיה כשיר לקרב מול הפועל תל אביב ביום שלישי וסינטיהו סלליך ימשיך בהרכב.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, סינטיהו סלליך, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

 


דולב חזיזה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי