בן שמעון קיים שיחה אישית עם בריהון, שעשוי לפתוח מול נתניה

יעקב בריהון
יעקב בריהון | לירון מולדובן‎

מאמן מ.ס אשדוד מתכונן למשחק מול היהלומים בשבת (14:45, ספורט3) והזהיר מבצ'יראי ומלדה, אקס בית"ר נמצא בתמונת ה-11. בנצי מושל צפוי להחליף את יצחק אספה, שמועדון ביקשו להפריד את הפרשה שלו מהקבוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
כשנותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה הסדירה, במ.ס. אשדוד עדיין מאמינים שיש לקבוצה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. מחר (שבת) תגיע לאצטדיון הי"א מכבי נתניה (14:45, ספורט3) לקרב קריטי במאבק על הסיום בשישייה הראשונה, כאשר הפסד של המארחת והיא צפויה לסיים בפלייאוף התחתון.

הקבוצה נמצאת במרחק של ארבע נקודות מהפועל חדרה השישית בטבלה (לה מספר נקודות זהה לנתניה), והיא מקדימה את האשדודים בארבע נקודות. מלבד היהלומים והחדרתים, גם בני יהודה והפועל חיפה מקדימות את הקבוצה של רן בן שמעון. עם זאת, במועדון מבינים כי במקביל למאבקים הללו הקבוצה נמצאת במרחק של חמש נקודות בלבד מהפועל רעננה, שמתחת לקו האדום.

באשדוד ביקשו לעשות החל מרגע זה הפרדה בין הקבוצה לבין פרשת יצחק אספה, שנידון אתמול למאסר של ארבע וחצי שני בפועל בעקבות התאונה בה נהרג הנער ארי נשר ז"ל. אספה לא ייכלל בסגל הקבוצה עד להחלטה אחרת, וכבר אתמול לא הגיע לאימון בהחלטה של הבעלים, ג'קי בן זקן.


יצחק אספה (אבשלום שושני)

רן בן שמעון, שערך הופעת בכורה על הקווים בהפסד 2:0 למכבי תל אביב במחזור הקודם, מקווה להשיג ניצחון ראשון. המאמן קיים שיחה אישית עם יעקב בריהון לאחר שהשחקן הושעה בעקבות אי מחויבות לכאורה נגד הצהובים והוא הוחזר לאימונים ואף עשוי לפתוח מחר מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

סמואל אלאבי פצוע ולא ישחק, ומי שצפוי לתפוס את מקומו של יצחק אספה בעמדת המגן הימני הוא בנצי מושל הוותיק. שלומי אזולאי, שלא שיחק מול חניכיו של ולדימיר איביץ' בקבות פציעה, חזר להתאמן ואמור לשוב לסגל.  בן שמעון תרגל שני מערכים לקראת ההתמודדות, אך מסתמן שימשיך במערך שלושת הבלמים. באימונים המאמן הזהיר מצמד החלוצים של נתניה, פאטוס בצ'יראי ויונס מלדה. 

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "נושא אספה הוא מורכב ואנחנו מתרכזים בכדורגל. אנחנו ספורטאים בנשמה, גדלתי בכדורגל וזו המהות שלנו. אנחנו רוצים לייצר עקביות ולהגיע משבוע לשבוע בצורה טובה יותר וכך נוכל לעלות למעלה בטבלה. המשחק מחר חשוב לנו מאוד ואני נמצא בהליך בו אני לומד את המועדון וזה ימשיך. הרצון הוא לצמוא את ההכנה הנכונה ליריב. ראיתי את נתניה, מדובר בקבוצה טובה ומהירה".


רן בן שמעון (דני מרון)

הבלם דודי תירם הוסיף: "המשחק מחר הוא קרב על הפלייאוף העליון. נתניה קבוצה טובה ואנחנו לא פחות. יש לנו מאמן חדש, הסיטואציה השתנתה. אני מתרגש לפגוש את הקבוצה בה גדלתי ורוצה לשחק טוב נגדה"

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, ניר ברדע, טימותי אוואני, דודי תירם, גיל כהן, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל ודין דוד.


דודי תירם זוכה לטקס במפגש הקודם שלו מול נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי