חוזר הביתה: חן עזרא סיכם במכבי נתניה עד תום העונה

חן עזרא
חן עזרא | אלן שבר

הקשר בן ה-30 ירוויח כ-60 אלף יורו בקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים שלו ויחתום באופן רשמי בתום בדיקות רפואיות. אזולאי יפתח נגד אשדוד, התלבטות בין מלמד למלדה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

רכש שני למכבי נתניה בחלון ההעברות: הקשר חן עזרא, סיכם הבוקר (שישי) עד תום העונה במועדון עם אופצייה לעונה נוספת וצפוי להצטרף לזלאטן סחוביץ', שכר שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים.

למעשה, עזרא חוזר הביתה לקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים ובמדיה שיחק לאחרונה בעונת 2011-2012. הדבר התאפשר, לאחר מאמץ של סוכנו ניר אמיר מול קבוצתו אומוניה ניקוסיה, במדיה יש לו חוזה לעוד עונה וחצי, כאשר חלון ההעברות בקפריסין ייסגר הערב ובקבוצתו צפויים למצוא לו מחליף.

השחקן צפוי להגיע להמריא לישראל היום בשעה 12:50, לעבור בדיקות רפואיות ולסגור את הפרטים האחרונים מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כשמועד החתימה צפוי להיות בראשון.

סגירת מעגל. חן עזרא חוזר לקבוצתו הראשונה בליגת העל (עודד קרני)

במקביל, בנתניה מקיימים בשעה זו את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מחר מול מ.ס אשדוד, כאשר רומן גולוברט, ששוחרר אתמול מהמועדון, לא יהיה בסגל כמובן ובמקומו יפתח דולב אזולאי. גם גבי קניקובסקי, אשר ירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, לא ישחק ובמקומו צפוי להיות מוצב אביב אברהם.

בחוד ההתקפה, גיא מלמד, חזר לכשירות מלאה וצוות המאמנים מתלבט האם להחזיר אותו להרכב לאחר שכבש את שער הניצחון מול הפועל חדרה, או להמשיך ולתת את הקרדיט ליונס מלדה.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, זלאטן סחוביץ', אלמוג כהן, ניקו אולסק, אביב אברהם, רועי קהת, גיא מלמד (יונס מלדה), פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי