הפתעה של עמיר תורג'מן: אמנון טדלה בהרכב, רז שטיין יחזור לסגל

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

אחרי שלושה הפסדים רצופים, נס ציונה חייבת נקודות והמאמן יבצע ארבעה שינויים בהרכב לקראת חדרה. גם עוזרי ולילאיי ב-11, אליאס ישוב מהרחקה

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, סקציה נס ציונה חייבת נקודות כאשר תפגוש מחר (שבת) ב-18:00 בחוץ את הפועל חדרה באצטדיון נתניה. "כדי להישאר בליגה נהיה חייבים לשפר את קצב צבירת הנקודות שלנו מול קבוצות שהן פחות או יותר ברמה שלנו, למרות שאנחנו מכבדים מאוד את חדרה", אמרו במועדון.

בנס ציונה ציינו שהשחקנים מלאים מוטיביציה למרות ההפסדים האחרונים ומאמינים כי הרוח שלהם בסופו של דבר תשאיר אותם בליגה. המאמן עמיר תורג'מן מתכנן לא פחות מארבעה שינויים ביחס להרכב שנכנע 1:0 לבית"ר ירושלים ביום ראשון האחרון בתקווה להפתיע את הקבוצה של שרון מימר, אך הוא ימשיך עם מערך שלושת הבלמים.

שי אליאס, שסיים עונש הרחקה, ישוב ל-11 על חשבונו של אילון ירושלמי. איתי עוזרי הקפטן יפתח במקומו של רומריק אטו וסביין לילאי יחליף את אלעד שחף. עוזרי ולילאי נעדרו מהמשחקים האחרונים וכעת יקבלו שוב את חולצת ההרכב.


שי אליאס מורחק נגד מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

אך ההפתעה הגדולה בהרכב נרשמת בהתקפה, כאשר אמנון טדלה יפתח על חשבונו של אופק ביטון (סאקו טורה יוסט לשלישיית הקישור). השחקן בן ה-22 רשם רק שלוש הופעות ליגה העונה, ובשלושתן עלה מהספסל כמחליף. מחר הוא ינסה להיות האס של תורג'מן.

רז שטיין יחזור לסגל. אחרי מספר משחקים בחוץ, היום התקבלה ההחלטה הסופית כי השחקן יוכל להיכלל ב-18 והוא צפוי להשתלב במהלך המשחק. בנוסף, במועדון מצפים להציג שיפור בעיקר בחלק הקדמי, שכמעט ולא סיכן את חוליית ההגנה הירושלמית במשחק האחרון ומאמינים כי עד למשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון הבא יוחתם שחקן לחלק ההתקפי.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נעם כהן, איתי עוזרי, דריס וויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, שי אליאס, סביין לילאי, סאקו טורה, אמנון טדלה ומוסא מאזו.


איתי עוזרי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי