לחמן צפוי לחתום בהפועל רעננה, תומר: "כל נקודה קריטית"

דריל לחמן, כריסטיאן פוליסיק
דריל לחמן, כריסטיאן פוליסיק | Patrick Smith/Getty Images

בלם זוולה ההולנדית ונבחרת קוראסאו נחת בישראל ויצטרף לעונה וחצי בכפוף לבדיקות הרפואיות. החלוץ הלוהט לקראת מכבי תל אביב: "באים במטרה להביא נקודות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

כשהיא רחוקה שלוש נקודות מחוף מבטחים וטרם ניצחה העונה מחוץ לביתה, הפועל רעננה הלחוצה תתארח מחר (שני החל מ-20:00, ישיר בספורט4) אצל מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד ותקווה להדהים את האלופה במשחק שיוציא את המחזור ה-22 לדרך.

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק בבלומפילד: "מבחינתנו יש הכנות רגילות למשחק מחר בבלומפילד, אנחנו כמובן דרוכים למשחק מול מכבי תל אביב שהיא קבוצה מצוינת ועדיין, אנחנו צריכים לחפש איך אנחנו מצליחים לצמצם להם את היכולות ומנסים להוציא נקודות מהמשחק הזה, יש לנו לא מעט שחקנים פצועים שנמצאים בספק למשחק, אבל אסור לנו לוותר מראש על שום נקודה בשום מקום".

החלוץ יואב תומר, שכבש בארבעת המשחקים האחרונים של רעננה בכל המסגרות, הוסיף: "אנחנו נערכים למשחק כמו לכל למשחק, באים במטרה להביא נקודות במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים – מצב בו כל נקודה היא קריטית וחשובה. אין כל כך הרבה זמן להכנות כי אנחנו בתקופה עמוסה של משחק בכל כמה ימים, אבל בזמן שיש, הצוות מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. באופן אישי אני מרגיש טוב, רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר, להמשיך ביכולת טובה ושנעמוד במטרה שלנו – להישאר בליגה שזה כמובן הדבר הכי חשוב".

במקביל להכנות למשחק, הבוקר נחת בישראל הבלם דריל לחמן, שחקנה של זוולה מהליגה ההולנדית הבכירה, שיעבור במהלך היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה לעונה וחצי בשורות הפועל רעננה. אחרי שניסה לצרף אותו לשורות הפועל תל אביב במהלך הקיץ והצעד לא צלח, המאמן ניסו אביטן יזם את החתמתו המסתמנת של שחקן נבחרת קוראסאו, שרצה להגיע לישראל כבר בקיץ אך ראשי הקבוצה ממתחם חודורוב לא התלהבו בזמנו מהאפשרות לצרפו.

לחמן בן ה-30, לו 30 הופעות במדי נבחרתו, צפוי להיות שחקן הרכש השלישי של רעננה בחלון הנוכחי, לאחר שאביטן כבר צירף את החלוץ האיטלקי אליה סוריאנו ושחקן הכנף ויטלי גנון. הבלם, שרשם העונה 13 הופעות ליגה במדי זוולה, שיחק בין היתר בכרונינגן, טוונטה, ווילם וקמבור ההולנדיות וגם בשפילד וונסדיי מאנגליה. מי שאמור לשלם על הגעתו של לחמן הוא הקשר יא יא קונה, לו ראשי רעננה מחפשים כעת קבוצה בליגה הלאומית. במקביל, במועדון מצפים להתפתחויות בימים הקרובים בנוגע לעתידו של קייס גאנם, שנציגיו ממשיכים לנהל שיחות מול גורמים במכבי תל אביב.


חיזוק משמעותי להפועל רעננה. לחמן משמאל (Gettyimages)

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נימני, דויד מתיאוס, עידו לוי, אביחי ידין, עמית כהן (ירדן כהן), בן בנימין, שניר שוקר, כרם ארשיד, יואב תומר, איליה סוריאנו (קייס גאנם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי