בלבול: "אנחנו רוצים להתחזק בעוד שחקן", חזיזה צפוי לחזור לסגל נגד הפועל

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

לקראת תום חלון העברות, מאמן מכבי חיפה דיבר על חיזוק: "מקווה שיגיע עוד שחקן, 48 שעות זה עוד זמן רב . לא נצרף בכוח". על ההפסד לכפ"ס: "נשארתי אותו מרקו". הקשר ימתין על הספסל, התלבטות בין סלליך לעוואד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום שבת הכל נראה כמעט מושלם, אחרי התיקו של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע, מכבי חיפה ידעה שניצחון ביתי על הפועל כפר סבא מהתחתית יצמצם את הפער המוליכה לשתי נקודות בלבד, אבל דווקא אז העולה החדשה הפתיעה עם 1:0 קטן שגרם לסימני שאלה רבים לקראת המשך העונה של הירוקים. היום (שני), מאמן הקבוצה מרקו בלבול התייצב  במסע"ת וסיפר על ההתמודדות מהמעידה המפתיעה ומה הם עושים על מנת לשנות את המומנטום לקראת הפועל תל אביב.

על ההפסד לכפר סבא: "ניתחנו ישר אחרי המשחק הדברים היו די ברורים. שלטנו ברוב המשחקים, ניסינו בכל הכוח לייצר מצבים. לא היו מספיק מדויקים. אסור לנו לעשות טעות של חשיבה כשאתה מחפש לנצח בכל מחיר. אבל אנחנו עם הפנים קדימה. כל פעם שאנחנו לא מנצחים שואלים אותי אם קרה לי משהו, אני כלום לא השתנה או אותו מרקו".

יכול להיות שקשה לכם מול קבוצות שמסתגרות: "עשינו את זה הרבה פעמים השנה, נס ציונה הסתגרה ונתנו רביעייה, גם נגד בני יהודה כמעט כבשנו רביעייה, הפעם זה פחות הצליח לנו ואני לא מודאג. השחקנים יודעים לכבוש שערים".


"שלטנו ברוב המשחק נגד הפועל כפר סבא". עומר פדידה חוגג על חשבונה של מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

כמה המשחק נגד הפועל תל אביב הוא קריטי: "אנחנו קרובים מאוד לסיום הליגה הסדירה, כל משחק הוא סופר משמעותי, אבל אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו ולגרום לקהל להינות מאיתנו. תמיד המשחקים נגד הפועל תל אביב יהיו חזקים מאוד ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

איך מתמודדים עם הציפיות: "צריך ליהנות מהלחץ הזה, זה דבר מאוד חיובי שגורם לך לרצות להיות מספר אחד. יש פה שחקנים צעירים שרוצים ללמוד. אנחנו לומדים מהמשחק האחרון, ושוב אני אומר תמיד שהציפיות שלנו לנצח בכל משחק והמעלה שלנו שאנחנו לא יוצאים מפרופורציות אחרי ניצחונות וההפסדים".

אנשים חיכו לך בפינה: "אני אף פעם לא מסתיר את הרגשות שלי ואני תמיד אמרתי שאני מתעסק בעיקר שזה לעבוד קשה עם השחקנים והכי חשוב בתור מאמן הוא להיות בפוקוס לעשות את מה שאני רוצה לעשות, יהיו משחקים שלא ננצח אבל יש לנו מטרות ואנחנו רוצים לעמוד בהן".


"צריך ליהנות מהלחץ הזה". מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

אולי הסגל שלכם לא מספיק עמוק כדי להתמודד על האליפות: "אני מסתכל רק על עצמי ואני מרוצה מהסגל שלי, עם זאת אני אומר שצריך להגדיל את הרוטציה ואנחנו נעשה זאת. אנחנו נחפש עוד שחקן אחד ואני מקווה שנעשה את זה ואם לא, לא בכוח – 48 שעות זה עוד הרבה זמן"

יכול להיות שהקבוצות למדו אתכם: "מהיום הראשון כולם למדו את השיטה שלנו, אבל כשאתה דברים בצורה חדה אי אפשר לעצור אותך. מה שחשוב לפעמים זו לא השיטה, אלא להיות יותר מדויק וזה מה שהיה חסר לנו, הטירוף היה חסר לנו".

ירדן שועה: "הפרשה מאחורינו ואנחנו מסתכלים קדימה. יש נורמות במועדון יש כללים מאוד ברורים ולא ניתן לאף אחד לחרוג מהנורמות. האם הוא יכול להיות בסגל? קודם כל כן, אבל נחליט מחר את הסגל".


"מבחינה פיזית ירדן שועה כשיר". (אריאל שלום)

ברמה המקצועית, הקשר דולב חזיזה שנעדר משני המשחקים האחרונים של הקבוצה בשל פציעה צפוי לחזור לסגל אך יסתפק בישיבה על הספסל והוא לא בתמונת ההרכב. בלבול שוקל אפשרות לשחק עם שני חלוצים כאשר מוחמד עוואד יחליף את סינטיהו סלליך אולם שתי השיטות מתורגלות באימון לסירוגין.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, יובל אשכנזי, נטע לביא, צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט, סינטיהו סלליך (מוחמד עוואד) וניקיטה רוקאביצה.



עוד באותו נושא: מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי