אלטמן עשוי לפתוח נגד ק"ש, בהפועל חיפה מקווים לצרף את ברסקי

אלון תורג'מן
רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון נגד הפועל תל אביב, האדומים מהכרמל מקווים להמשיך את המומנטום החיובי במגרש הצפוני בליגה (שלישי, 18:45 בספורט3). סילבס: "להביא את הלב כמו מול במשחק האחרון". בן בסט חוזר לסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מרוצים לאחר הניצחון של על הפועל תל אביב, בעיקר בגלל שהקבוצה נותרה חזק במירוץ על הפלייאוף העליון וכבר מחר (שלישי) תצא למשחק החוץ נגד קריית שמונה (18:45, ישיר בספורט3). בחיפה מרוצים מהגישה של השחקנים ומקווים שזה יבוא גם מחר לידי ביטוי במגרש הצפוני.

המאמן חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "זה משחק חוץ קשה באחד המגרשים הקשים בליגה. בשלב הזה שלה עונה כל המשחקים צמודים ונרצה לבוא ולהמשיך את הרצון והלב שהבאנו במשחק האחרון מול הפועל תל אביב. כל משחק הוא קריטי למאבק על הפלייאוף העליון ונצטרך לעבור גם את המכשול הזה ולהביא נקודות".

מבחינה מקצועית סילבס לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר המגן דור מלול שנפצע בשבת יהיה כשיר למשחק. הקשר סער פדידה ייעדר בגלל צהוב ובמקומו עשוי לפתוח תומר אלטמן שהצטרף לקבוצה בינואר. גילי ורמוט ימשיך על הספסל ועדן בן בסט שהיה פצוע ולא היה ישוב לסגל.


צפוי לחזור לסגל. עדן בן בסט (מאור אלקסלסי)

בינתיים בחיפה ממשיכים לחפש אחר שחקן קישור נוסף עד תום מועד העברות ולאחרונה ניסו לצרף את קשר מ.ס כפר קאסם אחמד דראוושה, אך במועדון הבהירו כי טרם התקבלה פנייה רשמית ובכל מקרה בקבוצה לא מעוניינים לשחררו. בכרמל מקווים שמכבי תל אביב תסכים לשחרר את רוסלן ברסקי לאחר המשחק שלהם הערב נגד הפועל רעננה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, תומר אלטמן, גידי קניוק, נס זמיר ויאקוב סילבסטר.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי