רכש ראשון לאבוקסיס: דויד סימאו נחת בארץ וסיכם בב"ש

דויד סימאו
דויד סימאו | הפועל באר שבע, רשמי

ימים ספורים לפני תום חלון ההעברות בליגת העל, הדרומיים מרחיבים את המושבה הפורטוגלית שלהם. קשר א.א.ק אתונה הגיע לישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום. יגיע בהשאלה עם אופציה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מרחיבה את המושבה הפורטוגלית שלה. חלון ההעברות בכדורגל הישראלי עתיד להיסגר ביום חמישי הקרוב, ובקבוצה הדרומית מצאו את הרכש הראשון שלהם בעידן יוסי אבוקסיס. דויד סימאו יגיע לקבוצה בהשאלה מא.א.ק. אתונה עד תום העונה הנוכחית.

השחקן נחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל, סיכם סופית את תנאיו ויחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. להפועל ב"ש תהיה אופציה לרכוש את הכרטיס של השחקן במהלך הקיץ תמורת 300 אלף יורו, ושהיא לא תשלם דמי השאלה לקבוצתו היוונית, אך תיקח על עצמה את מלוא שכרו, המוערך בכ-400 אלף יורו. הוא הופך לפורטוגלי השלישי בסגל אחרי ז'וסואה ומיגל ויטור.


דויד סימאו בנמל התעופה בן גוריון (הפועל באר שבע, רשמי)

סימאו בן ה-29, שמכיר את ויטור עוד מהימים שלהם בבנפיקה, שם גדל בכל קבוצות הילדים והנוער, אך רשם בסך הכל שני משחקים במדי הקבוצה הבוגרת של ה"נשרים", שהשאילו אותו במשך השנים למספר קבוצות במדינה, עד שעזב באופן רשמי ב-2013 ומאז נדד באירופה, ובין היתר שיחק בצסק"א סופיה ואנטוורפן.

כאמור, את העונה הנוכחית פתח באתונה, אך שיחק שבעה משחקים בלבד והוא מגיע לישראל ככל הנראה ללא כושר משחק. בנוסף, עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר באירופה היה סימאו על סף חתימה קייסריספור, אך העסקה נפלה לאחר שהטורקים טענו כי הוא לא כשיר.


דויד סימאו במדי א.א.ק אתונה. בדרך לבאר שבע? (א.א.ק אתונה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי