איביץ': "אולי עוד נביא רכש", אצילי התלוצץ: "אוסיף סעיף על צמדים בחוזה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

אחרי ה-1:2 על רעננה, מאמן מכבי ת"א רמז שאולי יגיע חיזוק בימים הקרובים והחמיא ליריבה ("הייתה יותר טובה מאיתנו"). כוכב המשחק הוסיף: "לא חושבים על שיאים". אביטן: "איביץ' החמיא לי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ביצעה הערב (שני) צעד גדול לעבר תואר אליפות שני ברציפות, כאשר גברה 1:2 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל והגדילה את הפער ממכבי חיפה בפסגה לשמונה נקודות, זאת כשהירוקים יפגשו מחר את הפועל תל אביב. מנגד, הקבוצה מהשרון נותרה מסובכת במאבקי התחתית ומתחת לקו האדום.

המאמן המנצח, ולדימיר איביץ', אמר בסיום: "אני רוצה לברך את רעננה והמאמן שלה ניסו אביטן, כי הם שיחקו מצוין במחצית הראשונה והיו יותר טובים מאיתנו. שיחקנו טוב יותר בחצי השני מאשר בראשון, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. אנחנו צריכים להיות טובים יותר לאורך כל המשחק, זה אפשרי לעשות את זה. יש לנו דברים לשפר, אבל זו העבודה שלנו. נחשוב איך לעשות את זה ונמשיך לעבוד קשה".

 
 
"קשה לנתח על ההבדלים בין המחציות כמה דקות אחרי שהמשחק הסתיים", הוסיף הסרבי. "הניצחון הזה מגיע לנו, אף אחד לא יכול להגיד שהנקודות האלו לא הגיעו לנו. הגענו להמון מצבים טובים במחצית השנייה. רעננה כבשה בשניות האחרונות של המשחק וזה דבר שקורה".


שחקני מכבי תל אביב חוגגים (אריאל שלו)

 

האם הוא חושב שמעתה והלאה הכל יילך בצורה קלה יותר כמו בעונה שעברה: "אני לא חושב על העונה הקודמת, היא היסטוריה מבחינתי. העונה הזו היא ההווה, אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו ועל איך אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. האם יגיע רכש? אולי, נראה. יש לנו שלושה ימים וזה מספיק זמן כדי לעשות מהלכים".

עומר אצילי, אשר כבש צמד נהדר, התלוצץ: "האמת, אין לי סעיף בחוזה על צמדים, אבל אולי אוסיף לחוזה החדש שלי. אין לי הסבר להבדלים שהיו בין שתי המחציות שלנו היום, כי זה לא קורה לנו בדרך כלל. היום קצת לא הלך לנו במחצית הראשונה, אבל בסוף לקחנו את הנקודות ואלו שלוש חשובות. אנחנו שמחים מאוד על כך".

האם קשה לשחק תחת הלחץ של להישאר בלתי מנוצח: "העבודה שלנו היא לבוא ולנצח בכל משחק. אנחנו לא חושבים על שיאים של הפסדים, או על העובדה שהפסדנו פעם אחת בשנתיים. זה לא מעניין אותנו. רוצים רק לקחת נקודות כי זו העבודה שלנו. הכל תלוי ברגליים שלנו כרגע ויש עוד הרבה זמן עד הפלייאוף."

 
 


עומר אצילי (אריאל שלום)

המאמן המפסיד, ניסו אביטן: "תחושות מעורבות. היו לנו 45 דקות טובות, ואז בחצי השני פתחנו לא טוב, ספגנו גול ונאלצנו לרדוף אחריהם וזה מצב לא טוב. איביץ' החמיא לי. הוא מנומס. יש בינינו ידידות טובה מאוד. עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים, אבל נקודות לא לקחנו לצערי. השער של אנסה היה מדהים אבל כשכבשנו אותו בתוספת הזמן הבנו שזה לא יעזור".

"יש לנו הרבה דברים לקחת מהמשחק לחיוב, אבל אנחנו חייבים נקודות", הוסיף המאמן. "מחר אנחנו אמורים לצרף בלם זר. יש לנו שחקנים טובים וסגל טוב שלא מתאים לירידת ליגה. דויד מתיאוס לא בדרך החוצה, יש לנו מקום לעוד זר. סיימנו את רצף המשחקים נגד קבוצות הצמרת ועכשיו אנחנו נשחק מול היריבות האמיתיות שלנו".


ניסו אביטן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי