סימאו חתם רשמית בב"ש, אקולטסה סיכם. עמית ביטון ינותח

דויד סימאו
דויד סימאו | הפועל באר שבע, רשמי

הפורטוגלי יגיע לבירת הנגב בהשאלה, כשלמועדון אופציית רכישה. קשר הכנף ההולנדי, שגדל באייאקס, יחתום עד תום העונה בכפוף לבדיקות הרפואיות, שטקוס יוקפא. המגן סובל מקרע במניסקוס וייעדר כחודש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לבצע שינויים בסגל השחקנים בחלון ההעברות, במטרה לאיים על המקום השלישי ולזכות בגביע המדינה. המועדון מבירת הנגב הודיע היום (רביעי) באופן רשמי על החתמת דויד סימאו, כשגם הקשר ההולנדי אלטון אקולטסה (24), שחקנה של סט. טרוידן, סיכם את תנאיו בקבוצה של יוסי אבוקסיס עד לסיום העונה וכבר נחת בישראל.

אקולטסה, שגדל בקבוצת המילואים של אייאקס ושיחק בה שלוש שנים, מגיע בהשאלה עד לתום העונה כשלמועדון יש אופציית רכישה במהלך הקיץ, כפוף למעבר הבדיקות הרפואיות כמובן. העונה רשם שני בישולים ב-20 משחקים בכל המסגרות. בעונה שעברה כבש שער בודד ובישל עוד ארבעה כשמיעט לשחק בחודשים הראשונים.

לא מן הנמנע שצירופו יביא לעזיבתו של חנן ממן שמבוקש בבית"ר ירושלים. מעבר לכך, כפי שרמז יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים אתמול, הקבוצה תצטרך להקפיא את השוער הפצוע ארנסטס שטקוס כי כרגע ג'ימי מרין עדיין חלק מהסגל ויש למועדון כבר שישה זרים. השוער הליטאי עבר אתמול (שלישי) ניתוח, לאחר שבאימון ביום ראשון השבוע הוא שבר את ידו. תקופת ההחלמה צפויה להימשך מספר חודשים.

דויד סימאו בתמונה ראשונה עם חולצתו החדשה (הפועל
דויד סימאו בתמונה ראשונה עם חולצתו החדשה (הפועל "תדיראן" באר שבע, רשמי)

אלטון אקולטסה – מימין (YORICK JANSENS/AFP via Getty Images)

בקבוצה מנסים לסגור ביממה הקרובה עם שוער נוסף בסגל שיגבה את אוהד לויטה. צחי גיגי ממכבי פתח תקווה היה העדיפות הראשונה אך בינתיים דווקא ברק לוי מהיריבה העירונית הודיע לראשי קבוצתו שהוא רוצה לעזוב ובקבוצה מחכים להתפתחויות.
 

בגזרת החדשות הרעות, עמית ביטון נפצע בברכו במהלך האימון המסכם למשחק מול מכבי נתניה ונבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון. הבלם סובל מקרע במיניסקוס וההערכה היא שהבלם ייעדר כחודש לפחות וכבר מחר הוא יעבור ניתוח.

המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך לתמרן בחוליית ההגנה במשחק הערב (19:45, שידור ישיר בספורט2) משום שגם לואי טאהא אינו כשיר. נשקלת האפשרות של מערך עם שלושה בלמים כאשר לצד מיגל ויטור ישחקו מרואן קהבא ושון גולדברג שכבר שיחקו העונה כבלמים לאור מכת הפציעות. הבלם הוותיק שיר צדק שצפוי להיכלל בסגל, עשוי לרשום גם הוא מספר דקות הערב, לראשונה העונה בליגה.

שיר צדק. דקות ראשונות העונה בליגה? (דני מרון)

עוד לפני המשחק צפוי להיערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הדיון של הקבוצה בשל הנהמות הגזעניות של מספר אוהדים כלפי שחקניה שחומי העור של עירוני קריית שמונה. נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי בגין הרשעה קודמת וקיים חשש כי העונש יופעל, אלא שישנה הערכה שהעונש לא יופעל מיידית במשחק הביתי הקרוב ביום ראשון נגד סקציה נס ציונה אלא במשחק הבית שאחריו – נגד הפועל כפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי