הפועל ת"א בדקה לגבי צירוף בן הרוש, ניסיון להכשיר את דגני

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

האדומים התעניינו במגן לוקרן הבלגית, אך לא יכלו לעמוד בשכרו. במועדון מקווים שהבלם יהיה כשיר לק"ש, בקבוצה יקיימו שיחות אישיות עם השחקנים אחרי התבוסה 5:0 למכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר התבוסה 5:0 למכבי חיפה ובהתאם לתוצאות שאר משחקי המחזור ה-22 של ליגת העל, הפועל תל אביב נדחקה כרגע למקום השביעי, וארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה – היא נמצאת כרגע מחוץ לפלייאוף העליון. במועדון מתכוננים לקרב ביום שבת בבלומפילד מול האקס קובי רפואה וקבוצתו עירוני קריית שמונה (14:40, ספורט4), הלחוצה בתחתית הטבלה.

בקבוצה התאכזבו לשמוע היום (חמישי) על המעבר המסתמן של חלוץ בית"ר ירושלים, אנתוני וארן, להפועל באר שבע. המאמן ניר קלינגר רצה את השחקן, אותו אימן בקבוצה מהבירה בעונה שעברה,. בנוסף, הובטח לו חוזה של שנתיים וחצי אם יצטרף ובנו עליו כחלוץ המוביל.

לנוכח חולשתו המקצועית המתמשכת של המגן השמאלי מרווין פירסמן, במועדון בדקו שוב לגבי צירוף אפשרי של עומרי בן הרוש מלוקרן הבלגית. עם זאת, השחקן לא היה מוכן  להתפשר על השכר אותו הוא מרוויח בבלגיה, אשר גבוה מאוד עבור הפועל ת"א ולכן העסקה לא יצאה לפועל.


ניר קלינגר (עומרי שטיין)

בקבוצה מנסים להעביר דף אחרי ההפסד הכואב לקבוצה של מרקו בלבול ומקווים לצאת לדרך חדשה בשבת, כפי שעשו אחרי שהובסו 4:0 מול מכבי נתניה. קלינגר, שקולו אבד אחרי המשחק בסמי עופר, לא ערך בשל כך אספת שחקנים אתמול, והניתוח מול הקבוצה והצוות ייעשה היום.

כמו כן, הכוונה היא לקיים שיחות אישיות סגורות עם חלק מהשחקנים ולנסות להבין את הנפילה ההדרגתית ביכולת. בקבוצה ינסו להכשיר למשחק הקרוב את אוראל דגני, שעל פי צילום האולטרסאונד עדיין לא החלים סופית מהמתיחה בשריר הירך. בהפועל ת"א הגדירו את הפציעה כ"פציעה משקרת", שכן חזרה לכר הדשא מוקדם מדי עלולה לגרום להחמרה והיעדרות ארוכה. בכל מקרה, ההחלטה לגבי שיתופו צפויה להתקבל רק בבוקר המשחק.

אוראל דגני (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי