מדוע יאקומאקיס התחרט רגע לפני שעלה על טיסה לישראל?

יורגוס יאקומאקיס
יורגוס יאקומאקיס | מסך

אחרי שגילה כי למועדון ספורט אשדוד יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה, חלוץ א.א.ק. אתונה נטש את נמל התעופה בזעם וטירפד את המהלך. ג'ימי מרין צפוי להיכלל בסגל מול בני יהודה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

החלון בישראל נסגר אמש (חמישי) והסיפור הביזארי ביותר הגיע מאשדוד, שסיכמה על צירופו של החלוץ יורגוס יאקומאקיס אולם האחרון התחרט בנמל התעופה באתונה ושב לתדהמת אנשי הקבוצה מעיר הנמל לביתו. הכל החל כאשר המאמן רן בן שמעון המליץ לצרף את חלוץ א.א.ק. אתונה והמגעים בין הקבוצות צלחו ונסגרו על השאלה תמורת 100 אלף יורו ואופציית רכישה בתום העונה בסכום של כ-400 אלף יורו.

יאקומאקיס, שאמור היה להרוויח כ-15 אלף יורו לחודש באשדוד, הגיע אתמול בצהריים לנמל התעופה באתונה ואמור היה לעלות על טיסה לישראל בשעה 14:00, אך רגע לפני העלייה למטוס הבין החלוץ כי לקבוצתו של רן בן שמעון יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה, דבר אשר טרף את הקלפים מבחינתו. יאקומאקיס הבהיר לשני הצדדים כי הוא מוכן להצטרף אך ורק עד תום העונה, סירב בתוקף למהלך ונטש את נמל התעופה בזעם, כשבמקביל ג'קי בן זקן, האיש החזק באשדוד, סירב להתפשר על השאלה בלבד והעסקה טורפדה ברגע האחרון.

באשר לג'ימי מרין, שהצטרף מהפועל באר שבע, באשדוד היו בלחץ שכן השחקן כבר העלה תמונה במדי רעננה, אולם הקבוצה מבירת הנגב הרגיעה כשהבהירה כי הקשר פנוי ובתום שיחה בין בן זקן לבן שמעון, במהלכה אישר המאמן את המהלך, העסקה נרקמה בתוך שעה קלה. שחקן נבחרת קוסטה ריקה, ששכרו לא נפגע בעקבות המעבר, יערוך במהלך היום את האימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה והוא צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הבית הקרוב מול בני יהודה (ראשון ב-19:00).

למרות פער לא מבוטל של שש נקודות שמפריד בינה לבין הפועל חיפה שניצבת במקום השישי בטבלת ליגת העל, באשדוד מאמינים בלב שלם כי הקבוצה תצליח לבצע מהפך בארבעת המחזורים שנותרו ותשתחל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. לכולם במועדון ברור כי עליהם להשיג ארבעה ניצחונות רצופים והמסך לשם יחל כאמור במחזור הקרוב מול קבוצתו של אלישע לוי, שחולמת גם היא על מקום בשישייה הראשונה.

אמור להיכלל בסגל כבר מול בני יהודה. ג'ימי מרין (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי