ברעננה זועמים על ג'ימי מרין: "מעולם לא נתקלנו בדבר כזה"

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | לירון מולדובן

למרות שהעסקה לא נחתמה, הקשר, שבסופו של דבר הצטרף לאשדוד, בחר להעלות תמונה במדי הקבוצה מהשרון לאינסטגרם. אשר אלון יעביר 700 אלף ש"ח לרמת השרון בעקבות מכירת קייס גאנם

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי שסגרה את החלון בצורה דרמטית עם מכירת קייס גאנם להפועל באר שבע ואי צירופו של ג'ימי מרין, הפועל רעננה תחזור מחר (שבת בחל מ-17:15, שידור ישיר בספורט4) למאבקי ההישרדות בליגת העל כשתארח באצטדיון המושבה את מכבי נתניה ותקווה לשפר עמדות בתחתית. 

מבחינה מקצועית, יואב תומר, בן בנימין ואביחי ידין מתאוששים ממתיחה בשריר הירך האחורי וכשירותם של השלושה תיקבע רק לפני פתיחת המשחק. מי שייעדר בוודאות הוא החלוץ אליה סוריאנו, שקרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה גמר את העונה. "למכבי נתניה יש את המטרות שלה ולנו את המטרות שלנו", אמר המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק. "אנחנו מבינים שהזמן שלנו הולך אוזל וכל משחק הופך להיות גורלי וקריטי עבורנו", הוסיף.

בחזרה לגאנם. החלוץ נמכר לבאר שבע תמורת תמורת 2.35 מיליון שקל (620 אלף יורו), כשההסכם בין אשר אלון לאלונה ברקת קבע שבאר שבע תחזיק ב-50 אחוז מכרטיסו של השחקן, רעננה ב-40 ועשרת האחוזים הנוספים שייכים למשפחת גאנם. מי שהרוויחה כ-700 אלף ש"ח מהעסקה היא עירוני רמת השרון, ממנה נרכש השחקן לפני כשנה וחצי תמורת 700 אלף ש"ח ו-50 אחוז מכרטיסו.

מי שהיה קרוב להצטרף לאחר שסיכם את תנאיו הכספיים הוא ג'יימי מרין מהפועל באר שבע, אך בסופו של דבר שחקן נבחרת קוסטה ריקה הושאל למועדון ספורט אשדוד. בקבוצה מהשרון זעמו על מרין, שבחר לפרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו במדי הקבוצה ללא אישור וטענו כי הם מעולם לא נתקלו בהתנהגות כזו מצד כדורגלן.

הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, עדי נמני, דריל לחמן, עידו לוי, ירדן כהן, שניר שוקר (שון קלימקין), אור דסה (יואב תומר), כרם ארשיד, יוג'ין אנסה.

העלה תמונה לרשתות לפני שהעסקה נחתמה. ג'ימי מרין (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי