וארן צפוי לקבל דקות, אבוקסיס: "העומס מקשה על שהר"

אלטון אקולטסה, קייס גאנם, אנתוני וארן, ירדן קרישטול, דויד סימאו
אלטון אקולטסה, קייס גאנם, אנתוני וארן, ירדן קרישטול, דויד סימאו | זאב דיקמן

אחרי ההפסד המפתיע בסיבוב הראשון, הקבוצה מבירת הנגב לא תקל ראש בסקציה נס ציונה (ראשון החל מ-20:00, ספורט1). ויטור דרוך: "נצטרך להיות הרבה יותר טובים". שחקני הרכש ישתלבו בהדרגה

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה לבצע שינויים בסגל עם סגירת חלון העברות, בהפועל באר שבע מתרכזים רק בדבר אחד: ניצחון ביתי על סוגרת הטבלה, סקציה נס ציונה (ראשון החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). באר שבע תגיע להתמודדות כשהיא עם שלוש תוצאות תיקו רצופות והמאמן יוסי אבקוסיס יודע שאם הוא רוצה לאיים על בית"ר ירושלים שבמקום השלישי, קבוצתו חייבת לייצר ניצחונות ובהקדם.

למרות המשבר המקצועי שעובר על נס ציונה שהוביל לפיטוריו של המאמן עמיר תורג'מן, בבאר שבע לא יכולים להרשות לעצמם לזלזל לרגע ביריבה. כזכור, במפגש הקודם בין הקבוצות בסיבוב הראשון, נס ציונה ניצחה את באר שבע 1:2 עם שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. בלמה הפורטגלי של באר שבע, מיגל ויטור, לא שכח את ההפסד וציין לקראת המפגש בין הקבוצות ביום ראשון: "בפעם הקודמת מול נס ציונה זה היה משחק רע שלנו ונצטרך להיות הרבה יותר טובים כדי לנצח אותם. הפעם אנחנו משחקים בבית. נרצה לשלוט במשחק ותמיכה של הקהל הביתי שלנו נרצה להשיג ניצחון".

השוער ירדן קרישטול, שהגיע רק אתמול לקבוצה מעירוני טבריה, צפוי לשבת על הספסל כבר במשחק הקרוב כמחליפו של אוהד לויטה, שיהיה השוער המוביל של הקבוצה עד לסיום העונה. באשר לארבעת שחקני הרכש החדשים: הקשר הפורטוגלי דוד סימאו, שחקן הכנף ההולנדי אלטון אקולטסה וצמד החלוצים קייס גאנם ואנתוני וארן, כל הארבעה כבר הספיקו להתאמן עם הקבוצה אתמול בערב, אך אבוקסיס נוטה לשלב אותם בהדרגה כדי לא להפר את האיזון בקבוצה.


נוטה לשלב את שחקני הרכש בהדרגה. יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

בשל היעדרותם של צמד הבלמים, לואיי טאהא שטרם התאושש מדלקת במפרק הירך ועמית ביטון, שעבר השבוע ניתוח לאחר שנפצע השבוע באימון הקבוצה וקרע את המיניסקוס, מי שצפוי לזכות לקרדיט בהרכב הוא הבלם שיר צדק, ששותף השבוע לראשונה העונה בליגה בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה, זאת לאחר תקופה ארוכה שלא ראה דשא. צדק, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון ואף ניהל משא ומתן עם מספר קבוצות, נשאר בסופו של דבר בבאר שבע עם הגעתו של אבוקסיס, שבתיאום עם הנהלת הקבוצה, החליט להחזיר אותו לסגל כשחקן מן המניין. אבוקסיס שהיה שבע רצון מהיכולת שצדק הראה מול נתניה והעובדה שהצליח להשלים 90 דקות דאג גם להחמיא לבלם הוותיק והוסיף: "אני שמח בשביל שיר שהוא חזר לשחק ומגיע גם כל הכבוד להנהלה שלנו ששמה הכל מאחור ואיפשרה לי להחזיר אותו".

אבוקסיס שלא היה שבע רצון מהיכולת שהפגינה הקבוצה במחזורים האחרונים בחלק הקדמי, סבר כי אחת הסיבות לכך היא העמוס הגדול על החלוץ בן שהר והעובדה כי חסרים חלוצים נוספים בסגל שיכולו לשחק ברוטציה עם שהר. "בן נאלץ לשחק כמעט כל משחק 90 דקות. הוא ספרינטר והוא סוחט את עצמו כל משחק. אנחנו בתקופה האחרונה כל ארבעה ימים משחקים, אז זה עומס מאוד קשה בשבילו", הסביר אבוקסיס. כעת, עם צירופם של אנתוני וארן וקייס גנאם, למאמן יש כאב ראש "בריא" עם מספר אופציות בחלק הקדמי. וארן צפוי לשחק כבר במשחק ביום ראשון מול נס ציונה. לעומתו, גאנם יחכה למשחק הבא של הקבוצה מול בני יהודה, זאת מאחר והוא אמור לרצות עונש הרחקה בגין תשעה כרטיסים צהובים.

שחקן נוסף שהולך להילחם עד לסיום העונה על מקומו בהרכב בעקבות מסע הרכש של באר שבע, הוא ניב זריהן, כובש שער השוויון במשחק השבוע מול נתניה. זריהן נמצא בכושר הטוב ביותר שלו מאז שהצטרף לקבוצה לפני ארבע שנים, כאשר השער שכבר השבוע מול נתניה, היא שלישי שלו בתקופה האחרונה, לאחר שכבש מול נתניה גם בגביע לפני כשלושה שבועות וכן במשחק הליגה הקודם של באר שבע מול מכבי תל אביב.


נמצא בכושר הטוב ביותר מאז הגיע לבאר שבע. ניב זריהן (אריאל שלום)

רמזי ספורי שמתאושש מהפציעה שספג בכתפו במשחק מול קריית שמונה לפני כשבועיים ודוד קלטינס שסובל משבר בזרת ברגלו, נמצאים בספק למשחק מול נס ציונה. באימונים הבודדים שנשארו לקבוצה עד למשחק ביום ראשון מול נס ציונה, אבוקסיס יבדוק יחד עם הצוות שלו, האם יש צורך לבצע מספר שינויים בהרכב ביחס ל-11 שפתחו במשחק מול נתניה השבוע, זאת במטרה לווסת את העומס שהצטבר על השחקנים בתקופה האחרונה, עם לא פחות מחמישה משחקים בשבועיים וחצי האחרונים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי