בהפועל ת"א הסבירו: "אין בשוק מישהו שיכול לשדרג אותנו"

ניר קלינגר, רז שלמה
ניר קלינגר, רז שלמה | אריאל שלום

אחרי צירופם המוקדם יחסית של רודריגס ואולהה, האדומים ויתרו על רכש ביום האחרון וטענו כי לא היו ישראלים בכירים על המדף. דגני ישוב להרכב מול ק"ש, קלינגר ערך שיחות אישיות בעקבות המפלה בחיפה

(גודל טקסט)

אחרי החמישייה המשפילה מול מכבי חיפה ושני הפסדים רצופים שדחקו את הקבוצה למקום השביעי בטבלה כשנותרו עוד ארבעה משחקים לתום העונה הסדירה, בהפועל תל אביב מתכוננים בדריכות רבה לקראת משחק הבית מחר (שבת החל מ-14:40, שידור ישיר בספורט4) מול קריית שמונה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. במתחם חודורוב מבינים כי הקבוצה תצטרך לנצח כמה שיותר משחקים ובמקביל לקוות למעידה של הפועל חדרה והפועל חיפה, שמקדימות אותה ערב המחזור בשתי נקודות וניצבות במקום החמישי והשישי בהתאמה.

ביומיים האחרונים קיים המאמן ניר קלינגר שיחות אישיות עם חלק משחקניו במטרה להבין מה הוביל להתפרקות בסמי עופר מול מכבי חיפה. באשר לחלון שנסגר אתמול, במתחם חודורוב ציינו שלא התבצע רכש כי אין בשוק הישראלי שחקנים שנמצאים על המדף ויכולים לשדרג את הקבוצה מבחינה מקצועית. במועדון מצפים משני השחקנים שהצטרפו מוקדם יותר החודש, פליפה רודריגס ומייקל אולהה, להיכנס לעניינים ובקבוצה מאמינים כי השפעתם של הקשר והחלוץ תבואי לידי ביטוי כבר מחר מול קריית שמונה.

מי שאמור לשוב להרכב הפותח של קלינגר הוא הקפטן אוראל דגני, שהתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי לתפוס את עמדת הבלם לצידו של רז שלמה, כשאיאד אבו עביד ישוב לצד ימין על חשבונו של עידן כהן. אריק ינקו שסובל מפגיעה בשריר עבר אתמול בדיקת בדיקת אולטרסאונד, בה התברר כי הוא עדיין אינו כשיר לשחק ומי שימשיך לאייש את עמדת השוער הראשון הוא יואב ג'ראפי. מחר בבוקר תקיים הפועל תל אביב אימון טקטי קצר, כשבמועדון ממתינים לראות האם הפעם החלוץ עומר דמארי, שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, יהיה ב-18.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, שי אייזן, ניר לקס (רז כהן/עמנואל בואטנג), סטפן ספירובסקי, פליפה רודריגס (מאור בוזגלו/מוטי ברשצקי), עומרי אלטמן, מייקל אולהה.


ישובו למסלול הניצחונות? שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי