אלישע לוי: "הפסדנו שלוש פעמים בבית, צריך לחשוב איך משנים את זה"

אלישע לוי
אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן בני יהודה דיבר לקראת המשחק נגד באר שבע בבלומפילד, שיהיה קריטי מבחינת הזהובים במאבק על כניסה לפלייאוף העליון: "הם הביאו שחקנים טובים, יהיה קשה". טקס הוקרה ייערך לכבוד אבוקסיס

(גודל טקסט)

בעיצומו של המאבק על המקום בפלייאוף העליון, בני יהודה תארח בשבת הקרובה את הפועל באר שבע (שידור ישיר בספורט3 החל מ-17:10) ותנסה לשפר עמדות בטבלה לקראת סיום העונה הסדירה בעוד שלושה מחזורים. עוד לפני שריקת הפתיחה, הזהובים מתכננים לערוך טקס הוקרה מרגש למאמן היריבה יוסי אבוקסיס, שחתום על כמה מהרגעים היפים של המועדון בשנתיים האחרונות, כולל הזכייה בגביע המדינה והמסע המכובד במוקדמות הליגה האירופית. החלוץ מוחמד גדיר סובל מחבל בשריר התאומים ונמצא בספק גדול למשחק, כאשר חוץ ממנו, נראה שאלישע לוי ייהנה מסגל מלא.

"לא יודע זה משחק עונה בשבילנו", אמר המאמן לקראת ההתמודדות, "לגבי הסיכוי לפלייאוף, יש סיכוי אם נוציא את המקסימום משלושת המשחקים הנותרים ולשם אנחנו מכוונים. חוץ מעפולה בגביע, הפסדנו שלוש פעמים בבית וצריך לחשוב על רעיון כיצד לשנות את זה. באר שבע קבוצה מצוינת וזה לא יהיה פשוט".

הסיבות להפסדים הרבים בבית: "כל משחק הוא אחר. נגד הפועל תל אביב היה צמוד וזה יכול היה להיגמר לכאן או לשם. נגד מכבי חיפה זה היה אחרת ומול חדרה שונה לחלוטין. אני חושב שבבית צריכים ללמוד להיות הרבה יותר סבלניים. הרבה יותר קל לצאת למתפרצות, אבל אנחנו בסגנון שלנו מנסים להיות דומיננטיים ולשלוט בכדור וזה גם מה שקורה".

אלישע לוי. חייב לעצור את רצף ההפסדים בבית (אודי ציטיאט)
אלישע לוי. חייב לעצור את רצף ההפסדים בבית (אודי ציטיאט)

ההתאמות לבאר שבע: "נצטרך לבחור את הסגנון המתאים, כי היום אנחנו ערוכים לכמה סגנונות. יהיה מאוד קשה נגדם, אחרי שבחלון ההעברות הם הביאו כמה שחקנים חדשים וטובים. נלמד אותם ואני מקווה שזה יתבטא בתוצאה".

סיכום חלון ההעברות: "קודם כל יש לנו בסיס טוב וזה מה שחשוב. היה לנו חוסר מזל, הבאנו קשר אחורי ששבר את הרגל ברגע האחרון וזו עמדה שאנחנו צריכים לחזק. מאייאמבלה, שנפצע פה כבר שלושה שבועות, צעיר ומתאים לנו והוא הספיק גם לכבוש, שזה מאוד חשוב לביטחון שלו. ג'וזף מנסה עדיין לא בכושר, אבל גם הוא יוסיף בעתיד".

אבוקסיס. חתום על רגעים יפים בבני יהודה (אריאל שלום)
אבוקסיס. חתום על רגעים יפים בבני יהודה (אריאל שלום)

המפגש עם יוסי אבוקסיס והטקס שייערך לכבודו: "אבוקסיס עשה דברים יפים מאוד במועדון ואין לי ספק שהוא יקבל את הכבוד שמגיע לו. מעבר לזה, זו תהיה מלחמה ואני רוצה להביא את הנקודות לבני יהודה".

לסיום, המאמן נשאל האם קבוצתו ראויה להיות בפלייאוף העליון והשיב: "מגיע לנו, כמו לשאר הקבוצות. מעדנו נגד חדרה ותיקנו באשדוד, אז כל עוד יש סיכוי, צריך לעשות הכל כדי להיות בפנים. את הסיכומים נעשה בסוף. נעשה מאמץ עילאי כדי להיכנס, יכולנו גם להסתבך בתחתית ולשמחתנו זה לא קרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי