ארז בלפר: "הגענו למאני טיים", כהן צפוי להחליף את דוטארי

שחקני סקציה נס ציונה
שחקני סקציה נס ציונה | דני מרון

מאמנה הזמני של נס ציונה אמור לעמוד בפעם האחרונה על הקווים מול רעננה ביום ראשון: "צריכים לצאת עם כל הנקודות". המגן צפוי להחליף את הבלם, גם טורה בתמונת ה-11. גוטמן וצרפתי המועמדים המובילים

(גודל טקסט)

בסקציה נס ציונה ממשיכים להתכונן לקרב התחתית הקריטי מול הפועל רעננה (ראשון ב-10:00). מדובר במשחק בעל חשיבות עצומה כשהפסד אמנם לא יחרוץ גורלות, אך יקרב את העולה החדשה חזרה לליגה הלאומית. המאמן הזמני, ארז בלפר, מכין את השחקנים וצפוי לעזוב אחרי המשחק, כאשר שני המועמדים המובילים נכון לכרגע למשרה אחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן הם אורי גוטמן וגיא צרפתי.

אחרי שישה הפסדים רצופים בהם לא כבשו אפילו שער אחד, בנס ציונה מספרים ששמירה על אנרגיות חיוביות מחוץ למגרש לא פחות חשובה מהיכולת על כר הדשא ומייחסים לכך חשיבות גדולה במיוחד. לפני יומיים ערכו במועדון ארוחת גיבוש וסיפרו על אווירה מצוינת למרות הסיטואציה הטבלה, ומקווים להביא את זה גם לדשא.

אם נועלת הטבלה תצליח להשיג שלוש נקודות מול הקבוצה של ניסו אביטן ולקטוע את הרצף השלילי היא תעקוף אותה ותעלה למקום ה-13, בתקווה להיצמד לעירוני קריית שמונה שנמצאת מעל הקו האדום עם 19 נקודות. ארז בלפר אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק חשוב נגד קבוצה טובה ומאומנת. הגענו למאני טיים של העונה, נותרו עשרה משחקים וכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע מבחינתנו. אם אנחנו רוצים לחזור למאבק ההישרדות עלינו לצאת מהמשחק הזה עם כל הנקודות. אני מאמין בשחקנים, מאמין שנעשה את העבודה ונגיע מוכנים".

המאמן הזמני צפוי לשמור על הרכב דומה יחסית לזה שהפסיד 3:0 להפועל באר שבע במשחק האחרון. נועם כהן המגן הימני נמצא חזק בתמונת ההרכב ומתוכנן לפתוח במקום פרנסיסקו דוטארי. גם סאקו טורה, ששב מעונש השעיה בעקבות צהובים, צפוי לעלות ב-11 במקום אלעד שחף.


צפוי לעזוב לאחר המשחק מול רעננה. ארז בלפר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי