בהפועל ת"א מאמינים שדגני יחזור לבית"ר, ינקו שב מהפציעה

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

בשורות האדומים בטוחים כי הקפטן, שלא התאמן בימים האחרונים בשל שפעת, יחלים עד למשחק בשני באצטדיון טדי. השוער החלים מפציעות במפשעה ובמותן ועשוי לפתוח בין הקורות. כ-3,500 אוהדים צפויים להגיע לבירה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה עם ההכנות למשחקה הקרוב נגד בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב, אשר הוגדר כבר כ"גמר גביע" בקרב האדומים, הנמצאים בעיצומו של המאבק על הכניסה לפלייאוף העליון.

במועדון מאמינים שהקפטן אוראל דגני, שלא התאמן מאז יום שני האחרון בשל שפעת ואף החמיץ את אימון נבחרת ישראל, יחזור לאימוני הקבוצה עוד מחר לקראת המשחק הקשה באצטדיון טדי. כזכור, דגני חזר רק במחזור האחרון להרכב הקבוצה והיה גורם משמעותי בניצחון על קריית שמונה, כשלפני כן הבלם היה פצוע ולא שיחק בשני ההפסדים להפועל חיפה ומכבי חיפה.

בנוסף, ניר קלינגר צפוי להחליט ביום המשחק מי יהיה האיש שלו בין הקורות, זאת לאחר שהשוער אריק ינקו החלים מפציעות במותן ובמפשעה והוא עשוי לפתוח בבירה על חשבונו של יואב ג'ראפי, אך כאמור ההחלטה הסופית תתקבל ביום המשחק. כ-3,500 אוהדים אדומים צפויים ללוות את הקבוצה. בהפועל ת"א מכוונים להשיג לפחות שש נקודות עד תום העונה, זאת על מנת להבטיח את הכנסה כספית חשובה למועדון בשל ההשתתפות בפלייאוף העליון.


אריק ינקו. עשוי לפתוח באצטדיון טדי (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי