מתיאוס עשוי לחזור להרכב, רועי לוי זוכה לעדיפות בהתקפה

דויד מתיאוס
דויד מתיאוס | דני מרון

בהפועל רעננה נערכים לקרב התחתית נגד סקציה נס ציונה. הבלם הספרדי עשוי לשוב ל-11 לאחר שלושה משחקים, בעוד החלוץ הצעיר אמור לפתוח במקום תומר הפצוע. אביטן: "זה משחק מפתח להמשך הדרך"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תקווה לשפר עמדות לקראת משחקי הפלייאוף התחתון בקרב בתחתית הלוהט שייערך מחר (ראשון, 19:00) נגד האחרונה בטבלה, סקציה נס ציונה. ברעננה עדיין מאמין כי הקבוצה יכולה להציל את העונה ולהגיע למשחקי הפלייאוף התחתון במרחק קטן יותר מקריית שמונה ואף לעלות מעל האדום, אף על פי שניצחה העונה שני משחקים בלבד עד כה העונה.

המאמן ניסו אביטן יחסר מחר את הבלם המנוסה אביחי ידין לאחר שהורחק נגד מכבי נתניה, ואת מלך שערי הקבוצה העונה יואב תומר בשל פציעה בשרירי הבטן. כמו כן גם חלוץ הרכש אילייה סוריאנו שסיים העונה זכר לקרע ברצועות הברך.

מי שיחזור להרכב הפותח הוא דויד מתיאוס שהיה כבר רגל וחצי מחוץ למועדון, אך העברתו לקבוצה אחרת לא יצאה לפועל. בצוות המקצועי מתלבטים בין עדי נמני לבן בנימין בהרכב ומסתמן שבחוד ההתקפה יעלה רועי לוי שזוכה לעדיפות על פני עידן שמש.


ייעדר מקרב התחתית נגד נס ציונה. יואב תומר (אריאל שלום)

ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "משחק חשוב כמו כל המשחקים שלנו בתקופה האחרונה. זה משחק מפתח להמשך הדרך, בדיוק כמו ליריבה שלנו. מקווים לחזור לנצח ביום ראשון".

יוג'ין אנסה הוסיף: "כל מה שאנחנו רוצים זה להביא את הנקודות ביום ראשון. השחקנים מבינים את המצב ועובדים קשה מנטלית ופיזית לקראת המשחק וממתינים לו כדי לתת הכול".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני (עמית כהן), דריל לחמן, עידו לוי, שון קלימקין (דויד מתיאוס), ירדן כהן, בן בנימין, שניר שוקר, כרם ארשיד, רועי לוי (עידן שמש), יוג'ין אנסה.


"משחק חשוב כמו כל המשחקים שלנו בתקופה האחרונה". ניסו אביטן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי