אולי הפעם? אורוש ניקוליץ' מגביר את קצב האימונים

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הסרבי חזר להתאמן עם הקבוצה וישנה אופטימיות במכבי ת"א לקראת חזרה לפעילות מלאה. ההחלטה אם לכלול את פרץ בסגל תתקבל לאחר האימון מהסכם. גלזר ישוב להרכב, איביץ' מתלבט לגבי שתי עמדות בחלק הקדמי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 20:00 שידור ישיר בספורט4) את קריית שמונה בבלומפילד ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי התיקו המאכזב נגד הפועל חיפה במחזור הקודם. הצהובים יידעו כבר הערב, מהו הפער בראש הטבלה, אחרי משחקה של מכבי חיפה נגד הפועל חדרה.

בשיחות פנימיות בתוך המועדון, דובר על כך שבסיבוב השני, פספסה הקבוצה יותר מדי נקודות וכעת המטרה עד סיום הליגה הסדירה, לצבור תשע נקודות מלאות, משלושת המשחקים שנותרו, נגד קריית שמונה, בדרבי נגד הפועל תל אביב ומול מכבי נתניה.

בפן המקצועי, ניסה השבוע המאמן ולדימיר איביץ', מספר אפשרויות, בעיקר בחלק הקדמי בהתקפה. דן גלזר יחזור להרכב, אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויפתח לצידו של אייל גולסה. על מקום נוסף בקישור מתחרים אבי ריקן ודור מיכה ונראה שהאחרון מקבל עדיפות. בחלק הקדמי מובטח מקומו של עומר אצילי, כאשר איביץ' שוב מתלבט בשתי עמדות. איילון אלמוג עשוי לקבל צ'אנס על חשבון יונתן כהן וההתלבטות הנוספת היא בין צ'יקו אופאדו ואיתי שכטר.


אילון אלמוג. ישוב להרכב של מכבי תל אביב? (אריאל שלום)

הערב יחליט המאמן, האם לכלול את דור פרץ בסגל, לראשונה מאז נפצע במדי הנבחרת לפני ארבעה חודשים. פרץ עבר הליך שיקום ארוך, שאת רובו עשה במרפאה מיוחדת בלונדון ובשבועות האחרונים, הוא חזר להתאמן באופן מלא עם הקבוצה. איביץ' כבר רמז במסיבת העיתונאים האחרונה ביום רביעי, שפרץ כשיר וההחלטה האם לכלול אותו בסגל, תתקבל בסמוך למשחק.

מי שמגביר לאחרונה את קצב האימונים שלו, הוא הקשר הסרבי, אורוש ניקוליץ', שהגיע לקבוצה לפני למעלה משנה ומאז סבל מסדרת פציעות שמנעה ממנו לשחק. למעשה שיחק ניקוליץ' רק פעמיים העונה, בהן נכנס כמחליף לדקות ספורות ובקבוצה יש כעת אופטימיות זהירה, שהפעם הוא בדרך הנכונה, לקראת חזרה לפעילות מלאה עם הקבוצה. ניקוליץ' סבל לאחרונה מדלקת בגיד הברך ואף טופל אצל הדוקטור רמון קוגאט הספרדי בברצלונה. לאחרונה כאמור חלה הטבה במצב הפציעה והקשר כבר עורך אימונים חלקיים עם שאר הקבוצה.


עשוי לחזור לסגל לאחר ארבעה חודשים. דור פרץ (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי