למרות התחייבות להמשיך בבלומפילד, בני יהודה שוקלת לעזוב

שחקני הפועל באר שבע, שחקני בני יהודה
שחקני הפועל באר שבע, שחקני בני יהודה | דני מרון

ה-1:0 להפועל ב"ש היה הפסד בית שישי ברציפות של הזהובים, על אף שחתמו על המשך ההתקשרות לארבע שנים נוספות ישנן מחשבות על חזרה לאצטדיון המושבה בפ"ת. מורי: "שחקנים לא יודעים מה יהיה איתם, צריכים להוכיח"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

תחושות קשות בבני יהודה אחרי משחק ההפסד אמש (שבת) 1:0 להפועל באר שבע. הזהובים ספגו הפסד ביתי שישי ברציפות וקיבלו מכה כואבת למאמצי הכניסה לפלייאוף העליון. בשריקת הסיום, ירדו כל השחקנים מתוסכלים מאוד ועצבניים לכיוון חדר ההלבשה והתחושה בקרב כולם היתה שאפשר היה להוציא לפחות נקודה במשחק הזה.

"אנחנו פראיירים, באר שבע גנבה ניצחון", אמר גורם במועדון, "משחקים כאלה צריך לנצח בכוח ולנצל גם חצאי מצבים ולא ידענו לעשות את זה. יהיה קשה להיכנס לפלייאוף העליון, אבל נצטרך לנצח את שני המשחקים שנשארו ולחכות לתוצאות האחרות", הוסיף הגורם.

זה היה כאמור הפסד הבית השישי ברציפות של הזהובים בבלומפילד ועכשיו כבר ברור שהמעבר מאצטדיון המושבה הקומפקטי יחסית, לאצטדיון היפואי המשופץ, היה שגוי ובלומפילד פשוט גדול על הקבוצה שמביאה מעט מאוד קהל ביתי – אתמול הגיעו בסביבות ה-1500 אוהדים ביתיים בלבד. לאחרונה חתמו ראשי המועדון על חוזה לארבע שנים נוספות בבלומפילד, דבר שנראה כעת כמו טעות ענקית וייתכן שלקראת העונה הבאה תיבדק שוב האופציה לעבור חזרה למושבה.

הקשר מילאלי מאייאמבלה, שהצטיין בשבוע שעבר נגד אשדוד, הציג הפעם משחק חלש ולא פעם גם נראה עצבני על כר הדשא, לאחר שלא קיבל מסירה מאחד מחבריו. לפחות על פי המשחק נראה שהחיבור בין "מאיו" שהגיע לפני חודש לקבוצה לשאר חבריו, עדין לא מושלם וזה גם פוגע בשטף של משחק ההתקפה.


"מאיו" נסגר על ידי שחקני הפועל ב"ש (דני מרון)

"אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל לעומת ההפסדים הקודמים שלנו, באנו בגישה ממש טובה", אמר הבלם דן מורי בסיום. באר שבע לא הגיעה ליותר מדי מצבים, וספגנו מגול עצמי שלנו שקורה. יש לנו דרך ומטרות ובגישה הזאת גם נשיג אותן. אנחנו נחושים מאוד לקראת יום ראשון הבא (משחק חוץ נגד רעננה, ר"ב), וסופרים כבר את הדקות למשחק. הייתה חסרה לנו רגל מסיימת ואני לא אוהב להגיד מזל, אבל גם קצת מזל צריך בכדורגל. אני בטוח שבגישה הזאת, דברים יחזרו לנו במשחקים הבאים".


על הסיכוי לפלייאוף העליון
: "אם נגיע למצב שגם אנחנו וגם ינצחו במחזור הבא ובמחזור האחרון ננצח אותם (את הפועל חיפה, ר"ב) ונעלה לפלייאוף העליון, אז זו השאיפה. וגם אם נגיע לפלייאוף העליון או לא, תמיד טוב לנצח ולעשות תוצאות טובות. יש פה שחקנים שלא יודעים מה יהיה איתם בשנה הבאה, אז חובת ההוכחה היא עלינו כל הזמן ולא משנה מה המטרות".


על המפגש מול יוסי אבוקסיס שעמד הפעם בצד השני:
"יוסי הוא ווינר, אחד שרוצה לנצח, לא כיף כשיש ווינר כזה נגדך. אני שמח בשבילו, מאוכזב בשבילנו ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. אם היה מוזר לפגוש אותו? כן ברור. היתה ליוסי כברת דרך יפהפייה פה, הוא עזר לנו כמו שאנחנו עזרנו לו. הוא במקום אחר ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם".

מורי מנסה לעצור את שהר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי