נחמיאס: "מכבי ת"א מצוינת אבל ב-90 דקות הכל אפשרי", עאבד יפתח

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | דני מרון

קפטן ק"ש שומר על אופטימיות לקראת המשחק הערב (20:00, ספורט4), על אף שהקבוצה מהצפון לא ניצחה בבלומפילד כמעט עשור. הבעלים שרצקי עשוי להגיע למשחק. החלוץ יועדף על פני ריאן, גם קארצב יחזור ל-11

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תצא הערב (20:00, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ קשה נגד האלופה מכבי תל אביב בניסיון לעשות את אחת הסנסציות הגדולות של העונה. הקבוצה של קובי רפואה נמצאת במצב קשה מאוד לאחר שלא ניצח כבר תשעה משחקי ליגה רצופים, מאז ה-1:2 על בני יהודה באמצע דצמבר. המשבר הגדול במועדון גרם לבעלי הקבוצה, איזי שרצקי, להגיע לאחד האימונים ולקיים שיחה עם השחקנים. הבעלים אף עשוי להגיע למשחק הערב ולעודד אותם מקרוב.

מבחינה מקצועית, קובי רפואה מתכנן למשחק הערב שלושה בלמים. מרקוס דיניז ייעדר בגלל פציעה ובמקומו יעלו זיו מורגן ואורי דהן לצד הקפטן עידן נחמיאס. בחלק הקדמי, אחמד עאבד צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של איסמעיל ריאן וישחק לצד יואל אבוחצירה. גם הקשר המושאל ממכבי תל אביב, עדן קארצב, יפתח בהרכב.

נחמיאס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי תקופה פחות טובה שלנו. כולנו רוצים לצאת מהמצב הזה ומאמינים כי זה יקרה בקרוב. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת  אבל ב-90 דקות הכל אפשרי. אנחנו מאמינים בעצמנו ונמשיך להאמין ולתת הכל בכל משחק ומשחק שלנו כדי לצאת עם תוצאה טובה".  הקבוצה מהצפון לא ניצחה את הצהובים בבלומפילד מאז עונת 2010/11, אז ברק בדש כבש את שער הניצחון במחזור ה-11.


אחמד עאבד. יחזור להרכב הערב (דני מרון)

הרכב משוער: גד עמוס, מוחמד שכר, זיו מורגן, אורי דהאן, עידן נחמיאס, שמואל שיימן, סמואל בראון, עדן קארצב, ראדו גינסארי, אחמד עאבד, יואל אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי