עדיין לא חוזר: דור פרץ מחוץ לסגל מכבי תל אביב

דור פרץ, איתי שכטר
דור פרץ, איתי שכטר | אריאל שלום

על אף שחזר לאימונים מלאים ודבריו של איביץ על כך שהוא עשוי לערוך קאמבק מול קריית שמונה (20:00 בספורט1), הקשר ערך אימון בוקר בקריית שלום וכמו פיבן וקנדיל יצפה במשחק מהיציע. שכטר ימשיך בהרכב?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון, 20:00 בספורט4) את עירוני קרית שמונה בבלומפילד, במשחק שקיבל משמעות נוספת לאחר שמכבי חיפה ניצחה אמש את הפועל חדרה וצימקה את הפער לשלוש נקודות בלבד. הצהובים, שכזכור מעדו במחזור הקודם וסיימו בתיקו מאכזב נגד הפועל חיפה בסמי עופר, ינסו לחזור כבר הערב למסלול הניצחונות, גם כדי להגדיל את הפער בפסגה בחזרה לשש נקודות וגם כדי להגיע בראש שקט לדרבי התל אביבי הגדול שייערך במחזור הבא.

הקשר דור פרץ, שסיים את הליך השיקום אחרי הפציעה בגיד הירך וחזר לאימונים מלאים, לא ייכלל הערב בסגל הקבוצה, למרות שהייתה במהלך השבוע מחשבה לשלבו ב-18. פרץ ערך היום אימון בקרית שלום יחד עם שחקנים נוספים שלא יתלבשו, ביניהם מאור קנדיל ושחר פיבן ונראה שבמועדון לא ממהרים להחזירו לפעילות, כדי שהחזרה שלו תהיה מבוקרת ובלי לחץ מיותר מאז נפצע באימון נבחרת ישראל באוקטובר.

באופן מפתיע ולמרות שעדין לא ערך אפילו משחק אימון במדי הצהובים מאז שהחלים, זומן פרץ לאימון סגל נבחרת ישראל, שתתכנס ביום שלישי הקרוב בבית הנבחרות בשפיים. תהיה זו התכנסות נוספת על טהרת שחקני ליגת העל בלבד, ללא הליגיונרים, ומבין שחקני מכבי זומנו גם שרן ייני, איתן טיבי, אייל גולסה, דן גלזר יונתן כהן ואיילון אלמוג.


הקאמבק למגרשים ימתין לפחות שבוע נוסף. פרץ (עדי אבישי)

בנוגע למשחק הערב, דן גלזר יחזור בוודאות לקישור, אחרי שסיים לרצות הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, כאשר נראה שדור מיכה יקבל עדיפות על פני אבי ריקן ואיתי שכטר יועדף על צ'יקו אופאדו. על מקום נוסף בהתקפה מתחרים יונתן כהן ואיילון אלמוג ומעניין יהיה לראות אם המאמן ולאדן איביץ' ייתן לאלמוג הצעיר את העדיפות ב-11.


שכטר. מסתמן שימשיך משחק נוסף בהרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי