בית"ר ירושלים נקנסה ב-25 אלף ש"ח וקיבלה עונש רדיוס על תנאי

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בית הדין הטיל עונש כבש לקבוצה מהבירה בשל השלכת חפצים לכיוון צוות השיפוט במשחק נגד מכבי חיפה, אך זכתה להקלה בעקבות תפיסת אחד העבריינים. ייערך טקס הוקרה לרונן חרזי, שנכנס להיכל התהילה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עונש כבד לבית"ר ירושלים: תובע ההתאחדות העמיד את הקבוצה לדין וקנס את בית"ר בסכום של 25,000 אלף שקלים כולל משחק רדיוס על תנאי, בגין השלכת חפצים לכך הדשא במשחק נגד מכבי חיפה. בכתב ההגנה נמסר כי: "לאחר הבקעת השער הראשון הושלכו חפצים למגרש, כוסות בעיקר, בעקבות זה אנשי האבטחה עשו את עבודתם נאמנה והתייצבו כחוצץ כדברי הדו"ח. בדקה ה-90 אכן הושלך בקבוק לעבר השופט הרביעי ואנשי האבטחה תפסו את המשליך, שנמסר לידי המשטרה".

"כעת מתקיימת נגדו חקירה בכוונתנו לנקוט כנגדו בהליכים אזרחיים לפיצוי על הזרק שגרם לנו. אין למשליך מנוי שניתן לשלול ממנו. אנחנו נמנע את הכניסה שלו למשחקי הבית שלנו. לגבי השלכת הפחית בדקה ה-91, זה אכן קרה אבל לא מצאנו את המשליך. יש לנו בעיה עם המצלמות ביציע המערבי ולא איתנו את המשליך. אבקש לציין שבאירוע החמור ביותר מבין הארבעה המשליך נתפס".

תובע ההתאחדות טען: "מדובר ברצף אירועים אשר התרחשו במשחק אחד: השלכת כוסות למגרש, השלכת בקבוק שתייה לעבר השופט הרביעי אשר פגע ברגלו של השופט ולבסוף השלכת פחית שתייה לעבר צוות השיפוט בירידתו מכר הדשא עם סיום המשחק. מן הראוי היה שהנאשמת תנקוט באמצעים נוספים הזמינים ומוכרים לה כגון הצבת מצלמות מטעמה אשר יכסו את כחל האזורים".


עבירה עשירית העונה של בית"ר ירושלים (דני מרון)

בגזר הדין נכתב כי הקבוצה תקבל קנס כבד בשל מספר ההרשעות הכבד שלה העונה העומד על עשרה, אך לאור העובדה שמשליך הבקבוק נתפס ונמסר לידי המשטרה, הקבוצה קיבלה עונש על תנאי בלבד של משחק רדיוס אחד בגין כל הרשעה נוספת של פגיעה על ידי האוהדים לשנה.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים נעתר היום לבקשת המשטרה והרחיק ממגרשי הכדורגל עד ליום 1.6.21, שניים מהחשודים שתקפו אוהד בירושלים בתום משחק נגד מכבי חיפה.

בנושא אחר, למעלה מ-20 אלף איש הבטיחו את הגעתם למשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב הערב (20:15). כמו כן, עם עליית השחקנים למגרש, ייערך טקס הוקרה לרונן חרזי, שנכנס להיכל התהילה של בית"ר ירושלים. את החולצה יעניקו משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש.

רונן חרזי וגל אלברמן. החלוץ ייכנס להיכל התהילה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי