חבשי הבהיר למקורביו: "אתעסק בעתידי רק בקיץ"

עאיד חבשי
עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה, שחתם על חוזה ארוך טווח באוגוסט, אמנם לא זוכה לדקות משחק לאחרונה, אך יחליט אם להישאר רק בתום העונה. במועדון מרוצים מהשיפור במצבו של רז מאיר ובוחנים כיצד לנהוג בדיון על הנהמות במשחק בטדי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו היום (שלישי) לאימונים ויקדמו את ההכנות למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת (17:10, שידור ישיר בספורט4). זה יהיה המשחק הלפני אחרון של הירוקים בליגה הסדירה, כאשר בסיבוב הקודם נפרדו הקבוצות בתיקו 3:3 דרמטי. שחקני נבחרת ישראל, סאן מנחם, דולב חזיזה ונטע לביא, נמצאים בבית הנבחרת בשפיים כמובן.

הירוקים צפויים להגיע למשחק הקרוב בסגל חסר, כשכפי שהזכרנו – ליו קסטייאנו ייעדר כחודשיים, יובל אשכנזי בספק ודולב חזיזה ייעדר בשל צהובים. רק לקראת סוף השבוע יחליט מרקו בלבול על ה-11 שישחקו. מי שככל הנראה ימשיך להמתין להזדמנות הוא הבלם עאיד חבשי (24) שרשם העונה 12 הופעות ליגה בלבד.

חבשי אמנם מאוכזב ממעמדו והפיכתו לשחקן ספסל אך לאחרונה הבהיר בפני נציגיו כי יקבל החלטה לגבי עתידו רק בקיץ. הבלם חתם על חוזה ארוך טווח בתחילת העונה אך אם ייראה כי אינו זוכה להזדמנויות ממשיות עשוי לבקש לעזוב את המועדון ובעיקר יירצה לנסות את מזלו באירופה. בעבר כבר זכה חבשי להתעניינות באירופה כאשר היה חלק מנבחרת ישראל אך כאמור, ירידתו לספסל במועדון הירוק גרמה גם לאי זימונו לנבחרת.

רז מאיר. ישוב לפני סיום העונה? (אריאל שלום)

חדשו טובות קיבלו בחיפה מהמגן רז מאיר שמרגיש שיפור ניכר במצבו. המגן עבר ניתוח בירך וההערכות היו שגמר את העונה, אך לאחרונה יש שיפור והירוקים מקווים שיהיה חלק מהסגל כבר במשחקי הפלייאוף העליון. בנושא אחר, במועדון ממשיכים להתכונן לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנושא הנהמות כלפי שחקן בית"ר ירושלים פרדי פלומיין, וגם לכך שנדלקו אבוקות ביציע של האוהדים הירוקים והחשש כי הקבוצה תספוג עונש רדיוס או במשחק הביתי הבא מול הפועל באר שבע או במהלך הפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי