חדרה מאוכזבת מאוהדי בית"ר ולא חוששת: "מסוגלים לנצח"

לוסיו, אליאל פרץ
לוסיו, אליאל פרץ | אריאל שלום

פחות מ-1,000 צהובים שחורים רכשו כרטיס למשחק בנתניה (שבת החל מ-19:30, ספורט4), דריכות שיא בקבוצה מהשרון: "חיבים את הנקודות בשביל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון". זלקה צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

"כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בלגת העל, על אחת כמה וכמה כשאנחנו חייבים את הנקודות בשביל להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון", כך אמרו הבוקר (שישי) בהפועל חדרה לקראת המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים (שבת החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור ה-25. חדרה, שניצבת במקום השישי בטבלה עם 34 נקודות, מקדימה בנקודה את הפועל חיפה השביעית ובמועדון מבינים כי הם יהיו חייבים לנצח את אחד משני המשחקים שנותרו (בית"ר ירושלים בבית והפועל ת"א בחוץ), כשבמקביל הפועל חיפה תארח את סקציה נס ציונה ותתארח אצל בני יהודה במחזור סיום העונה הסדירה.

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה איכותית וחזקה שלא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת. נצטרך לבוא במוכנות שיא כדי להשיג תוצאה שתקדם אותנו לעבר המטרה שאליה אנחנו מכוונים. מאוד חשוב לנו להרגיש את האוהדים ואנחנו זקוקים לדחיפה שלהם במשחק כזה מול יציע מלא של אוהדי בית"ר".

מעבר לעדיפות הברורה של האורחת מבחינה מקצועית, בחדרה מבינים כי בית"ר ירושלים תגיע דרוכה מהרגיל לאחר ההפסד להפועל תל אביב במחזור האחרון. מי שלא כל כך נלהבים לקראת ההתמודדות הם אוהדי הקבוצה מהבירה, שרכשו עד כה פחות מ-1,000 כרטיסים. בחדרה התאכזבו מהכמות הנמוכה שנמכרה, אך הבהירו כי הם המאמנים שאוהדים רבים מודעים לכך שהכרטיסים לא צפויים לאזול בקרוב והם יבטיחו את מקומם באצטדיון ביום המשחק.

מבחינה מקצועית, מימר אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים לעומת ההרכב שפתח בהפסד 1:0 למכבי חיפה בסמי עופר. הקפטן מנשה זלקה צפוי לתפוס את מקומו של דיא לבאבידי המורחק, כאשר מי שיוסט לעמדת המגן הימני יהיה ככל הנראה חגי גולדנברג. באשר לחלק הקדמי, המאמן עדיין מתלבט בין ג'וניור אוזוקווה ללוסיו, כשנכון לרגע זה נראה שהברזילאי הוא זה שיתחיל את ההתמודדות על הספסל. 

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ירין חסן, ויסאם רבאח, מנשה זלקה, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוציבה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ, רועי זיקרי, ג'וניור אוזוקווה (לוסיו).


שרון מימר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי