גל כהן יערוך בכורה ברעננה: "יבואו ימים שמחים יותר"

גל כהן
גל כהן | אודי ציטיאט

נועלת הטבלה תפגוש בראשון את בני יהודה עם מאמן שלישי העונה על הקווים: "יודעים שהכל כרגע הפוך, אבל מאמינים בעצמנו". ידין צפוי לחזור להרכב, יואב תומר ימשיך להיעדר

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת במקום האחרון בטבלה, הפועל תארח מחר (ראשון) ב-19:00 את בני יהודה באצטדיון המושבה עם מאמן שלישי העונה על הקווים – גל כהן, זאת אחרי שמנחם קורצקי וניסו אביטן פוטרו מתפקידם. כהן כבר מינה עוזר חדש שיעבוד לצידו, עומרי שחם.

בעלי המועדון, אשר אלון, מאמין שכהן יהיה האיש אשר יצליח להוציא את הקבוצה אל מעל הקו האדום ולהציל אותה מירידה לליגה הלאומית. לסקציה נס ציונה, שנמצאת מקום אחד מעליה בטבלה, שתי נקודות יותר באמתחתה, ולעירוני קריית שמונה שנמצאת מעל הקו האדום שלוש נקודות יותר מהקבוצה מהשרון, אצלה טוענים כי המאבק נגד הירידה יהיה בין שלוש הקבוצות הללו והפועל כפר סבא.

באימונים הבודדים שהתקיימו מאז יום רביעי מסתמן כי המאמן החדש בוטח בשחקנים הוותיקים יותר ובעלי הניסיון. מעבר לשיחות האישיות והאסיפות, כהן הבהיר שהוא מכיר את היכולות של השחקנים ומאמין בהם שיצליחו במשימת ההישארות. יואב תומר, שפצוע בשרירי הבטן, ימשיך להיעדר, בזמן שאביחי ידין אמור לשוב להרכב הפותח אחרי שלא שיחק בהפסד הכואב 3:0 לנס ציונה בגלל הרחקה.


אביחי ידין. אמור לשוב ל-11 (אריאל שלום)

גל כהן אמר לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של אלישע לוי: "אנחנו יודעים שהכל נראה כרגע הפוך, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוחים שיחד עם האנרגיה יבואו ימים בהירים ושמחים יותר. אנחנו מתרכזים במי שנמצא בסגל ושאפשר ללכת איתו לקרב, ואיך המועדון עומד במשימה ונשאר בליגה".

אגב, לכהן אין תעודת פרו והוא ממתין להחלטה של המנהל הטכני של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, לקבל זימון לקורס הפרו שיחל בחודש הבא תחת ההתאחדות לכדורגל. רשימת המועמדים מונה כ-50 מאמנים, מתוכם צפויים להתחיל את ההשתלמות רק 15-17.

 
 
הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דריל לחמן, אביחי ידין (דויד מתיאוס), ירדן כהן, בן בנימין, אור דסה (שניר שוקר), כארם ארשיד, רועי לוי (עידן שמש), יוג'ין אנסה.


רוטנשטיינר. יקבל את כהן לקורס הפרו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי