צפו בתקציר: בית"ר ירושלים ניצחה 1:4 את חדרה, צמד לעידן ורד

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

לאחר כשנה ללא שער, הקפטן עלה מהספסל וכבש. אלירן עטר מצא את הרשת פעמיים עוד לפניו וקבע מהפך נהדר במשחק. הירושלמים מתקרבים לעבר הבטחת המקום השלישי

(גודל טקסט)

ברוך השב עידן ורד. בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 1:4 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל והתקרבה משמעותית לעבר המקום השלישי בטבלה. לאחר ההפסד המאכזב להפועל תל אביב בטדי, הצהובים-שחורים פתחו את המשחק היום בנתניה בצורה דומה, כשחדרה הבקיעה מפנדל מוקדם, אך צמד שערים נהדרים של אלירן עטר קבעו מהפך במשחק, ולאחר מכן ורד עלה מהספסל וריגש את כולם עם צמד משלו.

עוד לפני שריקת הפתיחה, ניתן היה למצוא את תמיר עדי בין השמות ב-11 של רוני לוי, כשגם אלירן עטר וחנן ממן שהגיעו בינואר פתחו. מנגד, שרון מימר בחר להשאיר את לוסיו על הספסל. כבר אחרי שמונה דקות חוו אוהדי בית"ר רגע מוכר – כמו נגד הפועל ת"א, דיוגו ורדסקה טעה בגדול והעניק להפועל חדרה כדור עונשין אותו כבש אליאל פרץ.

הקבוצה מהבירה לא נרתעה מהפיגור המוקדם, ועטר היה במקום הנכון לאחר חצי שעה של משחק כדי להפציץ את השער של אוסטין אג'ידה מהאוויר עם בעיטה אדירה ולקבוע שוויון במשחק. במהלך המחצית השנייה בית"ר הייתה צריכה משהו שיחבר אותה, וזה היה הרגע שהקפטן ורד עלה מהספסל, כי פחות מעשר דקות לאחר מכן עטר השלים צמד במשחק, פעם נוספת בשער אדיר ונתן את האות חגיגה הגדולה.


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ורד (אריאל שלום)

בדקה ה-72 ורד הזכיר לכולם כמה כישרון וטכניקה יש בו בגיל 31, כשהשתלט על כדור חוץ ובמהלך אישי מרהיב ירה לרשת ממרחק. שתי דקות בלבד לאחר מכן, מספר '8' של בית"ר עלה שוב על לוח התוצאות, לאחר שהשלים צמד משלו מבישול של ממן.

בעקבות הניצחון המוקדם של הפועל חיפה, הפועל חדרה איבדה את המקום בפלייאוף העליון וכעת היא מדורגת שביעית, כשבשבוע הבא היא תפגוש את הפועל תל אביב לקרב על כל הקופה מבחינתה. מנגד, בית"ר ירושלים פתחה פער של חמש נקודות מהפועל באר שבע במקום השלישי.


עידן ורד. צמד מרגש לקפטן (אריאל שלום)

הרכבים
הפועל חדרה:
אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, מנשה זלקה (סולומון דניאל, 70), ירין חסן, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ (גלעד אברמוב, 77), רועי זיקרי (לוסיו, 65), ג'וניור אוזוקווה.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, עלי מוחמד, חנן ממן (שלום אדרי, 79), פרדי פלומיין (עידן ורד, 54), אלירן עטר, שלומי אזולאי (לירן רוטמן, 76).

מהלך המשחק
הפועל חדרה פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, ובדקה השמינית קיבלה מתנה גדולה – ורדסקה הכשיל את אוזוקווה ללא כדור ולא הותיר ברירה לשופט אלי חכמון, שהצביע על הנקודה הלבנה. פרץ לקח אחריות על הבעיטה והכניע את ניצן ללא בעיות.


יתרון מוקדם ומפתיע של חדרה (אריאל שלום)


פרץ. שער שביעי העונה לקשר בן ה-23 (אריאל שלום)

לאחר הפיגור, בית"ר החלה להיכנס יותר למשחק וניסתה להשיג שער שוויון, כשבדקה ה-15 כדור נהדר של ממן נעצר רגע לפני שהוא מגיע לעטר מול השער. בהמשך מוחמד ופלומיין ניסו להפציץ ממרחק אך לא מצאו את המסגרת. בדקה ה-23 חדרה כמעט הכפילה את התוצאה עם נגיחה טובה של אוזוקווה, אך הכדור נעצר בידיו של ניצן. בדקה ה-33 הירושלמים מצאו את הרשת לאחר הלחץ שהפעילו, כשעטר עמד במקום הנכון לכדור חוזר מההגנה מהרחקה של גולדנברג והפציץ את הרשת מהאוויר.


הקבוצה מהבירה חזרה למשחק (אריאל שלום)


עטר וממן חוגגים את שערו השני של הקיצוני (אריאל שלום)

למרות החזרה של בית"ר למשחק, חדהר הייתה עדיפה יותר בהמשך הדקות ובדקה ה-45 הייתה חייבת להחזיר את היתרון שלה – זיקרי הגיע לאחד על אחד מול ניצן ונהדף, אבו פאני הגיע לכדור החוזר אך לא הצליח למצוא את הרשת והמחצית הראשונה הסתיימה ב-1:1.


אוהדי בית"ר ירושלים. יכולים להיות מאוכזבים בתום 45 הדקות הראשונות (אריאל שלום)


עטר. יקווה לכבוש גם במחצית השנייה (אריאל שלום)

כמו בסוף המחצית הראשונה, הפועל חדרה הייתה יותר טובה בפתיחת החצי השני ובעקבות חוסר חדות של חולית ההתקפה שלה לא הצליחה לממש זאת לכיבוש שערים. בדקה ה-63 המהפך במשחק הושלם – גרצ'קין מסר לעטר, שהפציץ את הרשת של אג'ידה מ-20 מטרים. בדקה ה-72 התרחש רגע מיוחד במשחק, כשעידן ורד המחליף סיפק מהלך אישי מרהיב וכבש לאחר שנה שלמה בה היה פצוע.


עטר. השלים צמד וקבע מהפך במשחק (אריאל שלום)


אחרי שנה שלמה, עידן ורד חוגג בליגת העל (אריאל שלום)

החגיגה הגדולה של בית"ר נמשכה, ושתי דקות בלבד לאחר מכן ורד כבר מצא את הרשת בפעם השנייה במשחק, כשהפעם ממן סידר לו כדור נוח לריצה והקפטן שם את הכדור בפינת השער. בדקה ה-86 עטר היה קרוב לשלושער מושלם במשחק לאחר שעלה גבוה לבעיטת מספרת. הביצוע שלו לא היה מספיק טוב והכדור שרק ליד השער. המשחק הסתיים ב-1:4 לבית"ר ירושלים.


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם הקפטן (אריאל שלום)


עידן ורד. חזר לכבוש (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי