אלישע לוי מתכנן הרכב התקפי לקראת הפועל רעננה

אלישע לוי
אלישע לוי | אריאל שלום

מחזיקת הגביע מתכוננת ל"משחק שחובה לנצח" במאבק על הפלייאוף העליון והמאמן מתכנן לפתוח עם ג'אן ובן שמעון בחוד. בלטקסה: "אם לא ננצח - כנראה שלא מגיע לנו להיות שם"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תפגוש מחר (ראשון) את הפועל רעננה באצטדיון המושבה במשחק אותו במועדון הגדירו כ"משחק שחובה לנצח" כדי לשמור על סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון גם העונה, כשבמחזור הסיום היא תפגוש את הפועל חיפה, יריבה ישירה למאבק.

על פי האימון המסכם, נראה שהמאמן אלישע לוי יהמר על הרכב התקפי במיוחד, בניגוד למערך חמשת שחקני ההגנה איתו שיחקה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, נגד מ.ס אשדוד והפועל באר שבע. אמיר רוסתום צפוי לרדת אל הספסל ואילו הקשר הגנאי ג'וזף מנסה צפוי לפתוח בהופעת בכורה בהרכב, כמו גם החלוץ הצעיר רועי בן שמעון שיעלה יחד עם דור ג'אן בחלק הקדמי

מוחמד גדיר סובל מחבלה בקרסולו ונצטווה למנוחה של שבוע ושוב לא יכלל בסגל. גדיר עבר טיפולים במהלך השבוע האחרון, אולם מבדיקה שנערכה במקום הפציעה נתגלה שטף דם פנימי, שגרם לבצקת באיזור הקרסול. בנוסף כנראה שייעדר הסרבי מתיאה ליואיץ' שסובל מפציעה בברך.


אריאל לזמי חוגג נגד מכבי חיפה. נמצא בתמונת ההרכב (אריאל שלום)

"אם זה משחק הזדמנות אחרונה? אני לא קורא לזה ככה. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו, לנצח ומה שיקרה יקרה", אמר המגן מתן בלטקסה לקראת המשחק. "אני מאמין שאם נעשה את העבודה שלנו – הדברים יסתדרו. לא יודע אם התעוררנו מאוחר מדי, פשוט לא היינו מספיק יציבים, עשינו הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון ולא הצלחנו לייצר איזשהו מומנטום, או רצף של כמה משחקים טובים שידחפו אותנו קדימה. בגלל זה אנחנו ככה – לא פה ולפה, אנחנו בין לבין".

על האווירה במועדון לאחר ההפסד לבאר שבע: "זה באמת היה מאוד מאכזב. הפסדנו להפועל באר שבע למרות שבאר שבע הגיעו בקושי לחצי מצב נגדנו. דיברנו על זה באימונים שאנחנו צריכים לדעת לקחת נקודות, גם ככה בצורה הזאת, ונקווה שנגד רעננה נצליח לעשות את זה. אם לא ננצח את המשחק הזה, כנראה שלא יגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. אם ננצח, אז נשמור לעצמנו סיכוי לשבוע הבא".

על התחושות לקראת המשחק נגד רעננה: "אנחנו לא מתייחסים לזה כאילו זאת מלחמת עולם. אנחנו באים לעשות את המשחק שלנו ולתת את המקסימום. אם נעשה את זה, אז נביא שלוש נקודות. לגבי חילופי המאמנים, זה לא משנה. רעננה תבוא להילחם על החיים שלה, היא נלחמת נגד הירידה, את זה כולם יודעים וזה יהיה משחק קשה מאוד. גם ראינו את המגרש במושבה, הוא לא במצב מי יודע מה אז אני בטוח שקל לא יהיה".


מתן בלטקסה. "אנחנו לא מתייחסים למשחק כאל מלחמת עולם" (דני מרון)


הרכב משוער:
אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, ג'וזף מנסה, מילאלי מייאמבלה, דור ג'אן, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי